Diesel z kolekcją inspirowaną serialem „Dom z papieru” (wideo)

Firma odzieżowa Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży inspirowaną serialem „Dom z papieru”, emitowanym w Netflix. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Publicis Italy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Premiera serialu odbyła się 19 lipca br. Była ona pretekstem do nawiązania współpracy Diesla i Netflixa. W ramach tej kooperacji odzieżowa marka stworzyła limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych serialem „Dom z papieru”.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Part of the band out in the open. ➡ Part of the band undercover. #DieselxLCDP Post udostępniony przez Diesel (@diesel) Lip 22, 2019 o 8:11 PDT

 

Jest to 14 różnych ubrań nawiązujących do imion bohaterów produkcji Netflixa oraz do maski Salvadora Dalego. Utrzymane są w kolorach bieli, czerwieni i czerni. Są to koszulki, bluzy i kurtki w cenie od 235 zł. Dostępne są w sklepach marki na całym świecie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.                   @lacasadepapel may only last you a weekend of furious binge-watching. But you can keep the exclusive #DieselxLCDP collection as a memory. Post udostępniony przez Diesel (@diesel) Lip 20, 2019 o 3:00 PDT

 

Dodatkowo Diesel prowadzi wspólnie z Netflixem konkurs, w którym nagrodami są ubrania z limitowanej kolekcji marki inspirowanej serialem. Do rozdania przeznaczono 150 sztuk.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   @lagaita is taking the band look to the streets. #DieselxLCDP . . #regram @lagaita “Quiéres ser parte de la banda también? @diesel #dieselxlcdp Y ahora... para el teatro!!!! Nos vemos esta noche MIAMI!!!!!” Post udostępniony przez Diesel (@diesel) Lip 25, 2019 o 5:58 PDT

 

Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis Italy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maska-dalego-na-rynku-glownym-to-reklama-netflix-zaplaci-tylko-274-zl,7170870513641089a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"