SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Diesel z kolekcją inspirowaną serialem „Dom z papieru” (wideo)

Firma odzieżowa Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży inspirowaną serialem „Dom z papieru”, emitowanym w Netflix. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Publicis Italy.

Premiera serialu odbyła się 19 lipca br. Była ona pretekstem do nawiązania współpracy Diesla i Netflixa. W ramach tej kooperacji odzieżowa marka stworzyła limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych serialem „Dom z papieru”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Part of the band out in the open. ➡ Part of the band undercover. #DieselxLCDP

Post udostępniony przez Diesel (@diesel)

 

Jest to 14 różnych ubrań nawiązujących do imion bohaterów produkcji Netflixa oraz do maski Salvadora Dalego. Utrzymane są w kolorach bieli, czerwieni i czerni. Są to koszulki, bluzy i kurtki w cenie od 235 zł. Dostępne są w sklepach marki na całym świecie.

 

 

Dodatkowo Diesel prowadzi wspólnie z Netflixem konkurs, w którym nagrodami są ubrania z limitowanej kolekcji marki inspirowanej serialem. Do rozdania przeznaczono 150 sztuk.

 

Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis Italy.

Dołącz do dyskusji: Diesel z kolekcją inspirowaną serialem „Dom z papieru” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl