SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Digital Dynamic Signage - reklamowa rewolucja

Firma T-Systems Polska rozszerzyła swoją ofertę o nowatorski system cyfrowej reklamy audiowizualnej klasy DDS (Digital Dynamic Signage)

Ten nowy na polskim produkt stanowi kompletną infrastrukturę umożliwiającą tworzenie i dystrybuowanie za pomocą sieci internetowej treści multimedialnych - tekstu, głosu, grafiki i sekwencji wideo - łącznie z ich selektywną prezentacją w zależności od czasu emisji, miejsca usytuowania terminali odtwarzających oraz audytorium.
 
 Rozwiązania klasy DDS można uważać za rodzaj interaktywnej telewizji internetowej.

Rozwiązanie, opracowane przez T-Systems Polska na bazie technologii InfoChannel firmy Scala - amerykańskiego lidera oprogramowania przeznaczonego dla DDS - stanowi kompletną infrastrukturę sprzętowo-programową, która umożliwia wyemitowanie na każdym z peryferyjnych urządzeń prezentacyjnych innego przekazu, który nie tylko może zostać zaktualizowany w dowolnym momencie, lecz także zawierać takie elementy, jak np. ruchome paski tekstowe z informacjami pobieranymi z zewnętrznych serwisów, przyciski interaktywne oraz dźwięki, animacje, czcionki i grafiki w bardzo różnych formatach.

„Cieszę się, że dzięki naszemu nowatorskiemu rozwiązaniu polski rynek reklamy audiowizualnej otrzymuje do dyspozycji technologię, która ogromnie usprawnia tworzenie dedykowanych przekazów informacyjno-reklamowych, pozwalając na w pełni elastyczne dostarczanie ich do odbiorców” – powiedział Rafał Bremer, Manager Digital Media Solutions w T-Systems.

Dołącz do dyskusji: Digital Dynamic Signage - reklamowa rewolucja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl