Disco Polo Music na podium kanałów muzycznych. TV Disco z największym spadkiem

W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,82 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 6,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 5,36 proc. do 0,53 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w kwietniu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc.

Tuż za pierwszą trójką uplasował się kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział zmalał o 39,13 proc. do poziomu 0,14 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. Kanał ten awansował z miejsca ósmego na siódme.

Największy spadek, wynoszący aż 66,67 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-na-czele-stacji-lifestylowych-polsat-play-wyzej-niz-tvn-turbo ##

Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w kwietniu br. wyniosła zaledwie 430 osób. Miała ona w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 15,18 proc., wyniósł 1,29 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 4,21 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do Disco Polo Music (0,31 proc.).

Największym wzrostem (o 25 proc. do 0,10 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (66,67 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady