SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery liderem, rośnie Animal Planet

Liderem kanałów dokumentalnych był w sierpniu kanał Discovery. Wzrósł udział w rynku Animal Planet oraz TVP Historia.

Discovery liderem, rośnie Animal Planet

Discovery miało 0,63 proc. udziału w rynku (spadek o 5,7 proc.), druga pozycja przypadła Discovery Science (+ 0,31 proc.). Na podium znalazł się także kanał Animal Planet (0,29 proc. udziału). 




 

KANAŁY DOKUMENTALNE (grupa 4+)
sierpień 2009 2010
Stacja SHR % SHR % 
Discovery 0,668 0,630
Discovery Science 0,293 0,313
Animal Planet 0,248 0,286
Discovery World 0,295 0,280
National Geographic 0,269 0,241
Zone Reality 0,171 0,176
Planete 0,164 0,161
BBC Knowledge 0,105 0,126
Nat Geo Wild  - 0,124
Travel Channel 0,091 0,082
TVP Historia 0,022 0,028



Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia pierwsza trójka należała do kanałów Discovery. Za podium National Geographic (0,28 proc. udziału; spadek o 20 proc.). Wzrost zanotowały Animal Planet (0,28 proc. udziału; wzrost o 30 proc.) oraz Planete (0,19 proc. udziału; wzrost o 32,6 proc.) oraz TVP Historia (0,03 proc. udziału; wzrost o 100 proc.).

KANAŁY DOKUMENTALNE (grupa 16-49)
sierpień 2009 2010
Stacja SHR % SHR % 
Discovery 1,068 0,976
Discovery Science 0,469 0,444
Discovery World 0,384 0,386
National Geographic 0,356 0,284
Animal Planet 0,217 0,282
Zone Reality 0,217 0,246
BBC Knowledge 0,178 0,211
Planete 0,144 0,191
Nat Geo Wild   0,153
Travel Channel 0,111 0,091
TVP Historia 0,015 0,030


Najpopularniejszym programem Discovery w sierpniu był serial dokumentalny „Na tropie piratów”. Zobaczyło go 84 tys. widzów przy udziałach wynoszących 1,38 proc. udziału. 

Raport top programów Discovery
Program AMR SHR %
NA TROPIE PIRATOW 84 309 1,380
AMERYKANSKI HOT ROD 64 363 0,820
ZA KRATAMI 56 152 0,700
NISZCZYCIELSKA SILA TORNADA 54 440 0,670
DEMOLKA  53 027 0,730
JAK TO JEST ZROBIONE 51 791 0,720
ZABIJ SZKODNIKA! 50 156 1,070
POLOWY MIECZNIKOW 46 824 0,910
JEDNOSTKA SPECJALNA Z MIAMI 42 828 1,000
APOKALIPSA 2012 41 932 0,620




Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, rośnie Animal Planet

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mądry
Dlaczego w zestawieniu nie ma Discovery Historia?
8 8
odpowiedź
User
Bruce
Mądry, moze dlatego, że Disco Historia nie jest monitorowane, jak myślisz?
8 8
odpowiedź