Discovery na czele, BBC Knowledge liderem wzrostu

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lipcu Discovery. Liderem wzrostu okazała się stacja BBC Knowledge.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wśród widzów powyżej 4 roku życia Discovery zanotowało 0,71 proc. udziału (+13,4 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się kolejno Animal Planet (0,3 proc. udziału), Discovery World (0,3 proc. udziału) oraz Discovery Science (0,28 proc. udziału) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  

W komercyjnej grupie docelowej liderem z 1,1 proc. udziału było Discovery, drugie miejsce przypadło Discovery Science (0,43 proc. udziału). Najwięcej zyskało BBC Knowledge (+34,3 proc.), zaś największą stratę zanotował kanał TVP Historia (- 20 proc.). 

 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa