Discovery na czele, BBC Knowledge liderem wzrostu

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym był w lipcu Discovery. Liderem wzrostu okazała się stacja BBC Knowledge.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Wśród widzów powyżej 4 roku życia Discovery zanotowało 0,71 proc. udziału (+13,4 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się kolejno Animal Planet (0,3 proc. udziału), Discovery World (0,3 proc. udziału) oraz Discovery Science (0,28 proc. udziału) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.  

W komercyjnej grupie docelowej liderem z 1,1 proc. udziału było Discovery, drugie miejsce przypadło Discovery Science (0,43 proc. udziału). Najwięcej zyskało BBC Knowledge (+34,3 proc.), zaś największą stratę zanotował kanał TVP Historia (- 20 proc.). 

 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"