Disney+ z nową promocją. 6,99 zł za pierwszy miesiąc korzystania z serwisu

Z okazji Disney+ Day, przypadającego w czwartek 8 września, platforma Disney+ wprowadzi możliwość zakupu subskrypcji w specjalnej ofercie promocyjnej. Od godz. 6.00 w dniu 8 września do godz. 8:59 w dniu 20 września nowi i powracający subskrybenci będą mogli korzystać przez pierwszy miesiąc z Disney+ w cenie 6,99 zł.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Disney+ z nową promocją. 6,99 zł za pierwszy miesiąc korzystania z serwisu

Standardowa cena miesięcznego dostępu do Disney+ to 28,99 zł. Przed startem serwisu polscy użytkownicy mogli kupić roczną subskrypcję platformy z 20-procentową zniżką. Od tego czasu promocji nie było, a serwis nie oferuje też darmowego okresu próbnego.

Disney+ zdecydował się na promocję, w okresie, gdy inni gracze wprowadzają raczej stałe podwyżki - niedawno ceny podniosły serwisy Player i Canal+ Online, a podwyżkę na marzec zapowiedział Viaplay.

Podczas Disney+ Day odbywają się globalne premiery produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata „Gwiezdnych wojen”, National Geographic i te występujące pod marką Star.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/disney-plus-polska-premiera-reakcje-cena-promocja-na-ilu-urzadzeniach-jednoczesnie-bedzie-mozna-ogladac-biblioteka-obslugiwane-urzadzenia,7169845447084161a ##

Disney+ Day - lista nowości

8 września w serwisie Disney+ pojawią się takie tytuły jak:

”Thor: Miłość i grom” - film“Mike” - serial“Pinokio” - film“Sezon ślubny” - serial“Auta w trasie” - serial“Tierra Incógnita”“Welcome to the Club” (film krótkometrażowy z serii “Simpsonowie”)“Za kulisami filmu Thor: Miłość i grom" “Obi-Wan Kenobi: Powrót Rycerza Jedi” - film dokumentalny“Dorastanie” - serial dokumentalny“Bertie Gregory odkrywa świat” - serial dokumentalny

Disney+ Day jest też wprowadzeniem do D23 Expo, wydarzenia, odbywającego się 9-11 września w Anaheim. 

Serwis Disney+ ruszył w Polsce 14 czerwca br. W ofercie jest ponad 800 filmów i 1800 seriali.

Firma nie ujawnia, ilu klientów platforma ma w naszym kraju. Z danych Mediapanelu wynika, że  platformę odwiedziło w lipcu br. 4,22 mln internautów, miał on 14,21 proc. zasięgu, a przeciętny czas korzystania wyniósł 3 godziny, 36 minut i 27 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP