K2 autorem kampanii Pepsi na 35 rynkach (wideo)

Pod hasłem „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi" ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa napoju Pepsi (PepsiCo). Przygotowała ją agencja K2.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Pepsi ma odnosić się do trendu, jakim jest nowe znaczenie domu jako przestrzeni prywatnej i intymnej, w której najważniejsze są relacje i wspólne spędzanie czasu.

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię. Działania prowadzone są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, DOOH i OOH. Obejmują także komunikację w sklepach.

- Choć można by pomyśleć, że to dopiero pandemiczny lockdown przekonał młodych ludzi, aby otoczyli swoje domy nowym sentymentem, w istocie dom jako „bezpieczna przystań” był już głęboko „w trendzie”. Zamiast klasycznie uciekać z domu do kumpli, pokolenie końca alfabetu na najlepszych przyjaciół wybrało swoich rodziców. I tu wchodzi Pepsi cała na niebiesko, wzywając młodych ludzi, żeby wykorzystali domowe zacisze do uwalniania spontaniczności, robienia nowych rzeczy i pozwalania sobie na błędy - mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich. Za zakup i planowanie mediów w Polsce do tej kampanii odpowiada OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat