Drożeją reklamy w Radiu ZET, ZET Barometr+ i ZET Total bez zmian

Radio ZET wprowadza nowy cennik reklamowy, w którym spoty są średnio o 5 proc. droższe niż dotychczas. Nie zmieniają się natomiast ceny w pakietach ZET Barometr+ i ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Średnio o 5 proc. drożeją reklamy w wybranych pasmach w godz. między 5.00 a 22.00. Najdroższy spot (w paśmie od środy do piątku w godz. 8.00-8.29) tak jak dotychczas będzie kosztować 18 tys. zł netto. Nowa oferta handlowa zacznie obowiązywać 2 czerwca.

- Decyzja o zmianie cen odzwierciedla pozycję radia na rynku reklamy - tłumaczy Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Według badania Radio Track, od lutego do kwietnia br. udział Radia ZET w rynku radiowym wynosił 15,6 proc. (zobacz wyniki wszystkich stacji ogólnopolskich). W I kwartale br. cennikowe wpływy reklamowe rozgłośni wyniosły 190,3 mln zł, o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style