Duże wzrosty reklamowe Antyradia i RMF FM. Jedynka i Trójka ze spadkami (Top10)

W pierwszej połowie br. dwucyfrowo wzrosły wpływy z reklam Antyradia, RMF Classic i RMF FM. Mniejsze przychody miały Jedynka, Trójka i Vox FM – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie styczeń-czerwiec br. radio zarobiło cennikowo na reklamach 1,66 mld zł, co oznacza 7,4 proc. wzrost rok do roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).

Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje RMF FM. Stacja zwiększyła wpływy z reklam względem I połowy 2022 roku o 24,7 proc. - do 1,66 mld zł.

Drugie na podium Radio Zet utrzymało przychody reklamowe niemal na identycznym - jak przed rokiem - poziomie 921,1 mln zł.Trzecią lokatę zajmuje Program III Polskiego Radia z wynikiem 160,9 mln zł – niższym rok do roku o 8,6 proc.

Mniej na reklamach zarobiła w omawianym okresie radiowa Jedynka – zmniejszyła przychody reklamowe o 16,6 proc., do 156,9 mln zł.Spadek wpływów notuje również radio Vox FM – w I połowie br. wyniosły one 88 mln zł i były niższe rdr o 6,2 proc.

Radio Tok FM zarobiło na reklamach 134,8 mln zł (+9,3 proc.), Antyradio – 75,6 mln zł (+33,7 proc.), Eska Warszawa – 73,5 mln zł (+3 proc.), RMF Classic – 72,8 mln zł (+27,4 proc.), a Eska Wrocław – 70,2 mln zł (+6,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia