Duże wzrosty reklamowe Antyradia i RMF FM. Jedynka i Trójka ze spadkami (Top10)

W pierwszej połowie br. dwucyfrowo wzrosły wpływy z reklam Antyradia, RMF Classic i RMF FM. Mniejsze przychody miały Jedynka, Trójka i Vox FM – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie styczeń-czerwiec br. radio zarobiło cennikowo na reklamach 1,66 mld zł, co oznacza 7,4 proc. wzrost rok do roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).

Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje RMF FM. Stacja zwiększyła wpływy z reklam względem I połowy 2022 roku o 24,7 proc. - do 1,66 mld zł.

Drugie na podium Radio Zet utrzymało przychody reklamowe niemal na identycznym - jak przed rokiem - poziomie 921,1 mln zł.Trzecią lokatę zajmuje Program III Polskiego Radia z wynikiem 160,9 mln zł – niższym rok do roku o 8,6 proc.

Mniej na reklamach zarobiła w omawianym okresie radiowa Jedynka – zmniejszyła przychody reklamowe o 16,6 proc., do 156,9 mln zł.Spadek wpływów notuje również radio Vox FM – w I połowie br. wyniosły one 88 mln zł i były niższe rdr o 6,2 proc.

Radio Tok FM zarobiło na reklamach 134,8 mln zł (+9,3 proc.), Antyradio – 75,6 mln zł (+33,7 proc.), Eska Warszawa – 73,5 mln zł (+3 proc.), RMF Classic – 72,8 mln zł (+27,4 proc.), a Eska Wrocław – 70,2 mln zł (+6,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski