SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost Polityki, traci Newsweek

We wrześniu 2006 tygodnik "Polityka" odnotował największe wpływy z reklam. "Wprost", "Przyjaciółka" i "Viva" w górę.

 "Polityka" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 10 953 140 zł, czyli o prawie 4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się "Wprost", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 9 734 190  zł  (2,3 mln zł więcej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło dotychczasowemu liderowi tygodnikowi ”Newsweek Polska” – 7,6 mln zł (spadek o prawie 0,6 mln zł).

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 178 604 214 zł
POLITYKA 10 953 140 zł
WPROST 9 734 190 zł
NEWSWEEK POLSKA 7 643 500 zł
VIVA 7 083 382 zł
PRZYJACIÓŁKA 4 898 761 zł
GALA 4 669 280 zł
MURATOR 4 250 847 zł
TELE TYDZIEŃ 4 104 364 zł
PRZEKRÓJ 3 617 062 zł
NAJ 3 561 671 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 166 536 761 zł
NEWSWEEK POLSKA 8 218 239 zł
WPROST 7 426 945 zł
POLITYKA 7 031 805 zł
VIVA 6 335 117 zł
TELE TYDZIEŃ 4 930 916 zł
PRZYJACIÓŁKA 4 764 608 zł
MURATOR 4 194 478 zł
GALA 4 188 256 zł
PRZEKRÓJ 3 758 430 zł
CLAUDIA 3 750 860 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost Polityki, traci Newsweek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl