Dwójka pokaże polski megakoncert PKO BP z Londynu

Największe polskie gwiazdy wystąpią podczas PKO BP London Live -Polish Music Festival, pierwszego tak dużego festiwalu polskiejmuzyki rozrywkowej za granicą. Impreza odbędzie się w niedzielę 7września 2008 roku na Wembley Arena w Londynie, a pokaże ją TVP 2.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem organizatorów - PKO BP oraz agencji marketingu muzycznegoSTX Jamboree - jest stworzenie jednodniowego festiwalu polskiejmuzyki rozrywkowej w Londynie skierowanego przede wszystkim doPolaków mieszkających w Wielkiej Brytanii, ale także do brytyjskichwidzów pragnących poznać polską kulturę.

Podczas PKO BP London Live na głównej scenie zagrają: Bajm, LadyPank, Kayah, Doda, Monika Brodka, Wilki, Bracia i Natalia Kukulska.Przed Wembley Arena stanie także mniejsza scena, na którejzaprezentują się młodzi polscy wykonawcy, w tym także ci artyści,którzy rozpoczynają swoją karierę w Wielkiej Brytanii. Koncertpoprowadzą Kayah, Rafał Bryndal oraz Monika Richardson i TomaszKammel.

- PKO BP London Live to wydarzenie bez precedensu w polskiejhistorii muzyki rozrywkowej. Planowaliśmy i przygotowywaliśmy jejuż od 2 lat - podkreśla Stanisław Trzciński, prezes STXJamboree.

Organizatorzy spodziewają się, że w ciągu całego dnia festiwalodwiedzi około 20 tysięcy widzów. PKO BP London Live będzie otwartydla publiczności - nie ma w planach sprzedaży biletów. Godzinnekoncerty będą odbywały się od około godziny 12:00 do około22:00.

Obszerne fragmenty festiwalu PKO BP London Live w ciągu dniaoraz wieczorną część imprezy zobaczą widzowie TVP 2, która zostałapartnerem imprezy. Studio Festiwalowe poprowadzą Monika Richardsoni Tomasz Kammel.

- Ze względu na skalę przedsięwzięcia i wysoki poziomartystyczny, PKO BP London Live ma szansę dołączyć do pierwszejligi europejskich wydarzeń muzycznych. Chcemy budować sukcesfestiwalu poprzez szeroką promocję na antenie TVP 2 - mówi WojciechPawlak, dyrektor Dwójki.

PKO BP London Live towarzyszyć będzie intensywna kampaniapromocyjna. W Wielkiej Brytanii będzie ona widoczna na stacjachmetra, na autobusach, a także w prasie brytyjskiej orazpolonijnej.

W Polsce w promocję festiwalu włączą się czołowe media, w tymtelewizja, firma outdoorowa, czołowy dziennik, tygodnik oraz portalinternetowy, a także ogólnopolska stacja radiowa. Kampaniareklamowa będzie także wspierania przez działania PR.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują