SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennikarz „Wydarzeń” uruchomił serwis o kampanii prezydenckiej

Dziennikarz „Wydarzeń” Tomasz Machała udostępnił stronę internetową poświęconą rozpoczynającej się kampanii prezydenckiej. W serwisie kampanianazywo.pl oprócz ocen i analiz Machały znajdują się odnośniki do blogów polityków i wyniki sondaży.

Tomasz Machała, dziennikarz „Wydarzeń” Polsatu, w uruchomionym przez siebie serwisie kampanianazywo.pl rozpoczął relacjonowanie kampanii prezydenckiej. Machała opisuje, co każdego dnia robią kandydaci, skupiając się na ich wystąpieniach w mediach oraz wiecach i spotkaniach z wyborcami. Na stronie prowadzi bloga, w którym zamierza codziennie dodawać nowe wpisy, oraz zamieszcza odnośniki do swojego mikrobloga w serwisie Twitter. Na stronie znajdują się również linki do bieżących wpisów na blogach i mikroblogach polityków, m.in. Ludwika Dorna, Janusza Palikowa, Andrzeja Olechowskiego i Wojciecha Olejniczaka. Dzięki współpracy z CBOS w serwisie zamieszczane są wyniki najnowszych sondaży prezydenckich.

– Chciałem w internecie uzyskać to co mam w telewizji, gdzie zawsze mogę wejść na żywo na antenę i przekazać widzom istotne informacje – uzasadnia Tomasz Machała. Mimo że zdaje sobie sprawę, że w ciągu kampanii będą dni, kiedy w polskiej polityce niewiele będzie się działo, deklaruje, że w serwisie codziennie będzie pojawiać się co najmniej 10 nowych materiałów. – Nie nastawiam się na masowy zasięg, zależy mi natomiast na opiniotwórczości – dodaje.

kampanianazywo.pl

Jednocześnie Machała szuka współpracownika do pomocy w prowadzeniu strony. – Serwis to eksperyment o charakterze non profit, a moim podstawowym miejscem pracy pozostaną „Wydarzenia” i to im wszystko będzie podporządkowane – podkreśla. – Jak będę lepiej poinformowany, nazwa programu będzie, mam nadzieję, pojawiać się często na stronie – deklaruje, zaprzeczając, jakoby jego przełożeni mieli obiekcje wobec prowadzenia przez niego tej witryny.

Serwis kampanianazywo.pl zaprojektował i wykonał zespół kreatywny gjaworek.pl i remachala.pl. Stronę – należącą do systemu reklamowego Adtaily.com – promuje specjalny profil w serwisie Facebook. Witryna będzie działać do grudnia przyszłego roku, kiedy zaprzysiężony zostanie nowy prezydent.

Dołącz do dyskusji: Dziennikarz „Wydarzeń” uruchomił serwis o kampanii prezydenckiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl