EA kupuje Codemasters za 1,2 miliarda dolarów. Przebita oferta Take-Two

Firma Electronic Arts uzgodniła warunki przejęcia innego producenta gier, firmy Codemasters. A jeszcze miesiąc temu wydawało się, że kupi ją koncern Take-Two Interactive Software.

km
km
Udostępnij artykuł:
EA kupuje Codemasters za 1,2 miliarda dolarów. Przebita oferta Take-Two

Przypomnijmy: w listopadzie pojawiła się informacja o tym, że koncern Take-Two Interactive Software kupuje innego producenta gier, firmę Codemasters. Według zapowiedzi, za zakup Codemasters Take-Two miałoby zapłacić kwotę 994 mln dolarów, a zakończenie transakcji planowano na I kwartał 2021 r.

Teraz jednak ofertę Take-Two przebiła firma Electronic Arts. W oficjalnym komunikacie poinformowano, że za Codemasters zapłaci ona 1,2 mld dolarów. Jeśli chodzi o termin finalizacji transakcji, tutaj również pojawił się I kwartał 2021 r.

Obie strony z zadowoleniem wyrażają się o przyszłej współpracy, licząc na stworzenie nowych, innowacyjnych gier wyścigowych i zdobycie pozycji lidera w tym segmencie.

Na razie nie wiadomo jednak czy kontroferty nie złoży Take-Two.

Brytyjska firma Codemasters jest najbardziej znana z gier wyścigowych. W swoim portfolio ma takie pozycje jak DiRT, Project Cars oraz symulatory wyścigów na licencji F1. Z kolei EA ma w tym segmencie takie tytuły jak Need for Speed, Burnout czy Real Racing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]