Nowa koszulka Ekipy z grafiką jak na t-shircie marki Vetements

Youtuberska Ekipa zaprezentowała nową kolekcję swojej odzieży. Internauci zwrócili, że wzór na jednej z koszulek jest podobny do grafiki z t-shirtu szwajcarskiej marki premium Vetements.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowa koszulka Ekipy z grafiką jak na t-shircie marki Vetements
Wzory z koszulek Ekipy i Vetements

Ubrania z nowej kolekcji pokazał na Instagramie Karol „Friz” Wiśniewski, najpopularniejszy z twórców Ekipy. Odzież i gadżety są sprzedawane przez Ekipę od kilku lat we własnym sklepie internetowym Ekipatonosi.pl.

Na jednej z koszulek, kosztującej 99,99 zł, jest grafika z dwoma buźkami połączonymi kreską symbolizującą uśmiech. Niektórzy internauci zwrócili uwagę, że podobna grafika, razem z napisem „Not happy not sad”, od jakiegoś czasu widnieje na t-shirtach szwajcarskiej marki Vetements.

Szybko pojawiły się zarzuty, że wzór został przez Ekipę skopiowany z koszulki Vetements. - Ekipa chyba nadal nie zrozumiała co złego zrobiła #wersow kradnąc logo i znów kradną, tym razem... nadruki na koszulkach. Popularny wzór "not happy not sad" marki Vetements już dostępny na stronie ekipatonosi - skomentował twitterowicz @EHomonto.

Pod koniec lipca Sylwester Wardęga zarzucił należącej do Ekipy influencerce Wersow, że przez dwa lata bez odpowiedniej licencji korzystała z logo z sową stworzonego przez francuskiego artysty. Zrezygnowała z tego na początku br., kiedy Wardęga wytknął jej, że skopiowała choreografię ze zdjęć zagranicznej influencerki.

Tydzień później członkowie Ekipy opublikowali długie wideo, w którym odpowiedzieli na szereg zastrzeżeń dotyczących ich działalności. Wersow twierdziła, że nie wiedziała, że trzeba wykupić taką licencję. Ponadto zamazała logo ze swoich starszych filmów na YouTubie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lody-ekipa-urzad-patentowy-zastrzezenie-nazwy-roman-hodurek,7170132287875201a ##

JR Holding wycenił Ekipa Holding na 144 mln zł

Za sprzedaż ich oferty reklamowej Ekipy odpowiada spółka Ekipa Management, natomiast firma Ekipa Holding obejmuje też sklep internetowy z odzieżą i gadżetami (zarządza nim spółka Ekipatonosi). Karol Wiśniewski podał, że w ub.r. Ekipatonosi osiągnęła ok. 10 mln zł przychodów i była rentowna, natomiast w br. notuje miesięcznie ok. 3 mln zł.

Ekipa Holding prowadziła negocjacje z notowanym na giełdzie studiem All In! Games dotyczące współpracy przy przygotowaniu i wydaniu gry wideo, przy czym nie podjęto właściwej współpracy. Podpisała natomiast ramową umowę z notowanym na giełdzie studiem T-Bull, tworzącym głównie gry mobilne, dotyczącą wydania przynajmniej dwóch gier.

W lutym br. JR Holding objął 12,3 mln akcji Ekipy Holding z nowej emisji, które stanowią 11,97 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. W swoim raporcie za pierwszym kwartał JR Holding wycenił ten pakiet na 17,22 mln zł, co daje kapitalizację całej Ekipy w wysokości 143,8 mln zł. - W swoich raportach przy spółkach niepublicznych zawsze wyceniamy nasze akcje po cenie ostatniej emisji - wyjaśnił January Ciszewski podczas konferencji. - Moim zdaniem to bardzo ostrożna wycena - dodał.

W drugiej połowie czerwca Ekipa Holding sprzedała akcje nowej emisji za 10,38 mln zł, kupiło je 45 osób fizycznych i firm. Pozyskane środki spółka zamierza przeznaczyć w całości na rozwój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej