Emlab przygotuje kontynuację kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje"

Agencja Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg Związku Polskie Mięso na realizację ogólnopolskiej kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje - kontynuacja".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Emlab przygotuje kontynuację kampanii "Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje"

Agencja Emlab wygrała przetarg na opracowanie koncepcji, kreacji i kompleksową produkcję drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso/Polska Smakuje - kontynuacja”. W postępowaniu brała udział jeszcze agencja Brandmates.

Działania w ramach projektu obejmą cykl eventów informacyjno-promocyjnych, działania w kanale digital, przygotowanie strony WWW kampanii oraz lokowania w telewizji i prasie.

To drugi projekt, który Emlab zrealizuje dla Związku Polskie Mięso – agencja odpowiadała także za działania w ramach pierwszej edycji kampanii od grudnia 2018 do kwietnia 2019. Tak jak poprzednio, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny.

Kampania zostanie sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"