Energa kolejny rok sponsorem Lechii Gdańsk

Firma energetyczna Energa przedłużyła o kolejny rok kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nowa umowa obowiązuję w sezonie piłkarskim 2019/2020. Została dodatkowo poszerzona o wsparcie Akademii Lechii Gdańsk. Kontrakt opiewa na kwotę 4,429 mln zł netto (bez VAT).

Na mocy umowy Energa miała tytuł głównego sponsora Lechii Gdańsk na zasadzie wyłączności. Nazwa i logo spółki były umieszczone na koszulkach meczowych piłkarzy klubu (z przodu, na klatce piersiowej), na strojach treningowych oraz wszystkich innych, w których zawodnicy drużyny oraz sztab szkoleniowy występują jako klub. Energa dzięki tej umowie mogła też używać marki Lechia Gdańsk - w tym logo klubu - we wszelkich działaniach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. Miała też prawo do używania w nich także wizerunków piłkarzy Lechii Gdańsk.

Kilka dni temu Energa poinformowała o podpisaniu kolejnej umowy, na mocy której będzie kolejny rok sponsorem klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk (w sezonie 2019/2020). W komunikacie prasowym firma nie podała kwoty zawartego kontraktu. Teraz podała, że kontrakt opiewa na kwotę 4,429 mln zł netto (bez VAT).

Grupa Energa jest głównym sponsorem Lechii Gdańsk od 2016 roku. Za poprzedni rok zapłaciła 5,5 mln zł brutto. Obejmował on okres od 30 sierpnia br. do 30 czerwca 2019 roku.

Przypomnijmy, że niewykluczona jest zmiana właściciela Grupy Energa – jej zakupem zainteresowany jest PKN Orlen. Nowy potencjalny właściciel zapowiedział, że zawarte przez spółkę kontrakty sponsorskie będą po ewentualnej zmianie właścicielskiej obowiązywały.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]