Estee Lauder robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA

Firma kosmetyczna Estee Lauder, do której należą takie marki, jak Clinique, MAC rozpoczęła przetarg na obsługę mediową na terenie całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Obsługi na większości rynków broni OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Estee Lauder robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA

Budżet mediowy marketera w tym regionie (bez uwzględnienia rynku brytyjskiego) szacowany jest na ok. 30 mln euro. Firma planuje zwiększyć w niedługim czasie wydatki na reklamę na tzw. rynkach rozwijających się. Wzrost nakładów na reklamę zapowiedział Fabrizio Freda, dyrektor naczleny i prezes firmy. Mają być zwiększane sukcesywnie w całym br., głównie w mediach cyfrowych i w obszarze influence marketingu.

Głównym celem wzrostu inwestycji jest zwiększenie sprzedaży.

Estee Lauder generuje 4,77 mld dolarów przychodów w regionie EMEA, co stanowi 39 proc. globalnej sprzedaży firmy. Marketer podał też, że w ostatnim czasie sprzedaż jego produktów na większości rynków w tym regionie wzrosła.

Na większości rynków, które obejmuje aktualny przetarg obsługą mediową Estee Lauder zajmuje się sieć OMD.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style