Wystartowała kampania wafli Dare i batonów Wanted (wideo)

W poniedziałek rozpoczęły się dwie kampanie firmy ETi wspierające flagowe produkty marki - czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów. Realizują je agencje Gong (Group One), UM (IPG Mediabrands) i MSL (Publicis Groupe).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z kampanii to szeroko zakrojona promocja Dare, podkreślająca unikalne walory smakowe intensywnie czekoladowych wafli i odważny charakter marki. Kampania pod hasłem „Drapieżnie pyszny. Dziko czekoladowy” potrwa do 15 października a działania obejmą emisję spotu w telewizji i VOD oraz kampanię displayową w internecie. Marka będzie wspierana także bezpośrednio w sklepach poprzez atrakcyjne materiały POS oraz samplingi produktów.

Pod hasłem „Wybierz smak swojego buntu” powróci również kampania reklamowa czekoladowych batonów Wanted. Kompleksowe działania promocyjne potrwają do 6 października. W telewizji i VOD pojawią się znane już 15-sekundowe spoty reklamowe z bohaterem szykującym się na spotkanie, któremu energii dodaje batonik Wanted. Do punktów sprzedaży przygotowano materiały POS oraz samplingi batoników. Kampania reklamowa obejmie dodatkowo promocję w mediach oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów w mediach społecznościowych realizowane we współpracy z influencerami. W trwającej 3 tygodnie zabawie do zdobycia będzie 300 atrakcyjnych nagród.

- To dla nas szczególny moment, ponieważ nie tylko powracamy z nową odsłoną kampanii dla marki Wanted, która była już szeroko promowana i zdobywa serca coraz większej liczby konsumentów. Rozpoczynamy również pierwszą w Polsce kampanię telewizyjną dla intensywnie czekoladowych wafli Dare. Mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu widzom, a nam pozwoli dalej szeroko budować świadomość naszych produktów - mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager ETi w Polsce.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada niezależna agencja Gong (Group One) – pozyskała klienta kilka dni temu, za zakup mediów – agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands, a za działania komunikacyjne agencja MSL należąca do Grupy Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]