SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,84 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku

Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 1,84 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show jest zdecydowanym liderem rynku.

fot. TVP Article

„Europa da się lubić - 15 lat później” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, począwszy od 27 kwietnia 2019 roku. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków reaktywowanego talk-show (do 11 maja br.) wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,19 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,16 mln oglądających, produkcja zgromadziła 27 kwietnia.

TVP2 w czasie nadawania „Europa da się lubić - 15 lat później” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 9,46 proc., emitujący wówczas gł. serial „Chyłka - Zaginięcie”. Trzecia jest TVP1 (gł. „Alarm!” i filmy; 7,03 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 6,69 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 i Dwójka jest trzecia, a w grupie 16-59 lat stacja zajmuje drugą lokatę.

„Europa da się lubić” to polska adaptacja francuskiego talk-show „Union Libre”. Formuła tego programu polegała na zapraszaniu do studia obcokrajowców mieszkających w Polsce oraz gości specjalnych, którzy wypowiadali się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Rozrywkowy projekt emitowany był na antenie TVP2 w latach 2003-2008. Decyzję o nagraniu specjalnej edycji tego programu podjęto z okazji 15-lecie wstąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej (przypada ona dokładnie 1 maja 2019 roku).

Bez zmian główną gospodynią talk-show jest Monika Zamachowska. Obok niej program współprowadzi również Adam Drzewicki, twórca zrzeszonego w sieci LifeTube kanału MaturaToBzdura.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,84 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
dobrze sie to ogląda!Kurski mógł by to zostawić w ramówce
19 3
odpowiedź
User
bobek
I bardzo dobrze, że jest tak wysoka widownia, bo to fajny program. Bez tego sztucznego nadęcia jak u konkurencji.
22 3
odpowiedź
User
Seba
Która to widownia w końcu wazniejsza
4plus
Do 49
Czy 59?
Chyboa się tu gubię gdzyz za każdym razem co innego
3 0
odpowiedź
User
Aba
Która to widownia w końcu wazniejsza
4plus
Do 49
Czy 59?
Chyboa się tu gubię gdzyz za każdym razem co innego


Dla TVP najważniejsze jest 4+.
3 0
odpowiedź