SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook kończy ze sprzedażą na żywo

Z początkiem października br. Facebook usunie funkcję Live Shopping. Funkcja będzie nadal dostępna na Instagramie.

Article

Meta Platforms poinformowała, że od 1 października nie będzie już można organizować żadnych nowych ani zaplanowanych wydarzeń Live Shopping na Facebooku, czyli transmisji sprzedażowych. Oznacza to, że nie będzie można transmitować na żywo wideo ze sprzedażą.

Nadal możliwe będzie korzysta nie z funkcji Facebook Live do transmitowania wydarzeń na żywo, ale nie będzie można tworzyć list odtwarzania produktów ani oznaczać produktów w swoich filmach na żywo na Facebooku.

Firma poinformowała na swoim blogu, że zachowania konsumentów związane z oglądaniem zmieniają się i rośnie zainteresowanie krótkimi formami wideo, Meta skupi się na Reels (czyli rolkach) na Facebooku i Instagramie.

Meta podpowiada użytkownikom, którzy chcą dotrzeć do ludzi i zaangażować ich za pomocą wideo, aby eksperymentowali właśnie z funkcją Reels na Facebooku i Instagramie. Nadal mogą oznaczać produkty w Reels na Instagramie.

Ci, którzy mają sklepy i chcą organizować wydarzenia Live Shopping na Instagramie, mogą skonfigurować Live Shopping na tej platformie.

Facebook uruchomił funkcję Live Shopping w 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Facebook kończy ze sprzedażą na żywo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl