Facebook wprowadza tryb nocny do Messengera. Nie potrzeba już emoji z księżycem

Facebook udostępnił oficjalnie w komunikatorze Messenger tryb nocny, dzięki któremu użytkownicy mogą wygodniej obsługiwać aplikację w słabym lub świetle lub ciemnych pomieszczeniach. Funkcję można włączyć w ustawieniach bez wcześniejszej konieczności przesyłania emoji z księżycem.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadza tryb nocny do Messengera. Nie potrzeba już emoji z księżycem

Informacje o planach wprowadzenia w komunikatorze Messenger trybu nocnego pojawiły się na początku marca br. Wówczas jednak aby skorzystać z tej opcji należało wysłać do dowolnego użytkownika emoji z wizerunkiem księżyca. W odpowiedzi pojawiała się informacja o zdjęciu blokady w ustawieniach, dzięki czemu możliwe było uruchomienie nowego trybu.

Teraz Facebook poinformował oficjalnie o udostępnieniu wszystkim użytkownikom Messengera trybu nocnego, bez konieczności wysyłania jakichkolwiek wiadomości. Aby skorzystać z nowej opcji należy przejść do ustawień komunikatora i kliknąć na przełącznik z oznaczeniem tej funkcji.

grafika

W trybie nocnym całe tło na głównym ekranie Messengera zmienia się z jasnego na ciemne. Według zapowiedzi Facebooka mniejsze natężenie światła, przy jednoczesnym zachowaniu ostrości obrazu pozwala użytkownikom korzystać wygodniej z komunikatora np. wieczorem w ciemnych pomieszczeniach.

grafika

W grudniu ub.r. Facebook miał globalnie 2,32 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, o 9 proc. więcej niż rok wcześniej. W całym ub.r. koncern zanotował wzrost wpływów o 37 proc. do 55,84 mld dolarów oraz zysku netto o 39 proc. do 22,11 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały