Facebook wyjaśnia zasady wyświetlania treści w news feedzie

Facebook opublikował szczegółowe wytyczne określające rodzaje treści, których widoczność w Aktualnościach jest ograniczana.

km
km
Udostępnij artykuł:
Facebook wyjaśnia zasady wyświetlania treści w news feedzie

W wytycznych dotyczących dystrybucji treści, Facebook tłumaczy jakich treści widoczność w news feedzie jest ograniczana ze względu na ich problematyczny charakter lub niską jakość.

Facebook podkreśla, że wiele z tych zasad było już ogłaszanych, ale aby były łatwiej dostępne, zostały zebrane z jednym miejscu na stronie "Centrum transparentności" - pod tym adresem.

W oficjalnym komunikacie firma Marka Zuckerberga informuje, że w ramach ulepszania news feedu, zmiany wprowadzane w zakresie ograniczania rozpowszechniania problematycznych treści są oparte na obszernych informacjach zwrotnych ze strony globalnej społeczności portalu oraz niezależnych ekspertów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-podpisal-umowy-licencyjne-z-australijskimi-firmami-medialnymi-niektorzy-nadawcy-zostali-pominieci,7170115004418177a ##

"W ostatnich kilku latach skonsultowaliśmy się z ponad 100 podmiotami z właściwych obszarów tematycznych, aby uzyskać informacje zwrotne na temat tego, jak zapewnić właściwą transparentność jeśli chodzi o nasze wysiłki związane z ograniczaniem problematycznych treści" - czytamy.

Facebook wyjaśnia jednocześnie, że jego starania na rzecz ograniczenia widoczności problematycznych treści w Aktualnościach wynikają z trzech głównych powodów: zobowiązania w zakresie reagowania na bezpośrednie opinie użytkowników, zachęcania wydawców do inwestowania w treści wysokiej jakości oraz dbania o bezpieczniejszą społeczność.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/algorytm-facebook-nagradza-nienawisc-mark-zuckerberg-nie-chce-zmian-boi-sie-odwrotu-uzytkownikow,7170118355916929a ##

W drugim kwartale br. Facebook osiągnął wzrost przychodów o 56 proc. do 29,08 mld dolarów i zysku netto z 5,18 do 10,39 mld dolarów. Koncern zaznaczył, że w drugim półroczu tempo wzrostu jego wyników może znacząco spaść.

Z należących do koncernu platform Facebook, Instagram i WhatsApp w zeszłym kwartale przynajmniej raz w miesiącu skorzystało 3,51 mld użytkowników, wobec 3,14 mld rok wcześniej. Liczba internautów korzystających z samego Facebooka zwiększyła się z 2,7 do 2,89 mld.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski