"Fakt" sprzedaje o ponad 100 000 więcej egz. niż "Gazeta Wyborcza"

W 2006 roku spada sprzedaż "GW", "SE","Rz", "GP" i "Trybuny". Pozycje lidera umacnia "Fakt" - zyskuje też "Przegląd Sportowy" i "Puls Biznesu".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż gazet codziennych w styczniu spadła o 6,9 proc., a w lutym - o 10,7 proc. -  tak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przekazanych wczoraj Wirtualnemedia.pl.

Średnia dzienna sprzedaż "Faktu" wydawanego przez Axela Springera wzrosła w styczniu 2006 roku o 3,7 proc. (rok do roku) do 511.927 sztuk,  a w lutym o 1,6 proc do 538.048 egzemplarzy, podczas gdy średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła w styczniu 2006 roku o 12,9 proc. (385.353 egzemplarzy) , a w lutym o 1,9 proc (415.319 egzemplarzy).

"Super Express" zanotował w styczniu spadek o 6,65 proc. wobec stycznia 2005 roku, do 204.362 sztuk, a w lutym jego średnia dzienna sprzedaż zmniejszyła się wobec analogicznego miesiąca 2005 roku o blisko 1,5 proc., do 213.951 egzemplarzy.

Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" skurczyła się w styczniu 2006 roku do 178.008 egzemplarzy, czyli o 1,85 proc., a w lutym spadła o 1,55 proc. do 175.337 sztuk.

Warto zwrócić uwagę na spadek sprzedaży "Gazety Prawnej" i "Trybuny". Swoje wyniki poprawia "Przegląd Sportowy" i "Puls Biznesu".

 luty20062005Fakt538048529501Gazeta Wyborcza415319423534Super Express213951217333Rzeczpospolita175337178106Nowy Dzień155116-Gazeta Prawna9220796977Przegląd Sportowy6857865673Puls Biznesu2590322589Trybuna2027022743Sport952910290Parkiet829510964

 sprzedaż styczeń20062005Fakt511927493460Gazeta Wyborcza385353442427Super Express204362218927Rzeczpospolita178008181365Nowy Dzień155119-Gazeta Prawna103131106668Przegląd Sportowy6911568103Puls Biznesu2609822748Trybuna1998922448Parkiet1059610235Sport939510490

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu