„Fakty” na czele programów informacyjnych w październiku

Pozycję lidera wśród programów informacyjnych w październiku br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

„Fakty” TVN i TVN24 BiS w październiku 2021 roku oglądało średnio 2,75 mln widzów, co zapewniło tym stacjom 22,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 14,76 proc. widzów, czyli 447 tys. oglądających, a jego udział zmalał z 23,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia oglądalność „Faktów” w TVN w zeszłym miesiącu wyniosła 2,45 mln widzów, a w TVN24 BiS - 297 tys.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-pazdziernik-2021-tvp1-tvn-lider-hity,7170092090026113a ##

Wiceliderem były „Wiadomości”, których oglądalność w Jedynce i TVP Info w ciągu roku zmalała o 12,62 proc., czyli o 386 tys. widzów. W październiku 2021 roku wyniosła 2,67 mln osób (1,97 mln w TVP1 i 696 tys. w TVP Info). Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 20,42 proc. (rok wcześniej było to 21,44 proc.).

Podium uzupełnia „Teleexpress”, którego oglądalność w Jedynce i TVP Info w ciągu roku zmalała o 22,25 proc., czyli o 630 tys. oglądających (największy spadek w ujęciu liczby widzów). W październiku 2021 roku wyniosła 2,20 mln osób (1,63 mln w TVP1 i 574 tys. w TVP Info). Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 25,11 proc. (rok wcześniej było to 28,04 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-badanie-ogladalnosci-jak-sie-robi-liczba-osob-pomiar,7170182353368705a ##

Oczko niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News. Widownia dziennika wyniosła 1,72 mln osób, po spadku wynoszącym 24,28 proc. (550 tys. widzów). Średnia widownia „Wydarzeń” na głównej antenie wyniosła 1,52 mln osób, a w Polsacie News było to 201 tys.

Z kolei wynik plasującej się na piątej pozycji „Panoramy” TVP2 i TVP Info zmniejszył się o 25,54 proc. (największa strata w ujęciu procentowym) do 1,34 mln widzów (917 tys. w Dwójce i 425 tys. w stacji informacyjnej).

grafika

„Fakty” na czele również w 16-49

Wśród widzów w wieku 16-49 lat w październiku 2021 roku na pozycji lidera oglądalności też znalazły się „Fakty”, których widownia zmniejszyła się o 20,69 proc. do 880 tys. oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-programy-informacyjne,7173298285299329a_1 ##

Drugie były „Wydarzenia”, które śledziło 623 tys. osób (w dół o 27,63 proc.). Podium uzupełniają „Wiadomości” (473 tys. widzów; - 28 proc.), czwarty był „Teleexpress” (344 tys. widzów; - 36,44 proc.), a piąta - „Panorama” (219 tys. widzów; - 40,16 proc. - największy spadek w zestawieniu).

grafika

Dane oglądalności dzienników w grupie wiekowej 16-59.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały