Platforma Fixly zachęca w reklamie "Nie kupuj - naprawiaj"

Pod hasłem „Nie kupuj - naprawiaj” ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego  Fixly. To jednocześnie nazwa nowej zakładki platformy, w której znajdują się ogłoszenia fachowców oferujących naprawy sprzętów. Kampanię przygotowały firmy Madogz i Vidoq.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Platforma Fixly zachęca w reklamie "Nie kupuj - naprawiaj"

W ramach nowej kategorii „Nie kupuj - naprawiaj” zebrano usługi związane z różnego rodzaju naprawami, np. sprzętu elektronicznego i AGD, mebli, okien i podłóg, a także specjalistów od napraw obuwia, poprawek krawieckich i kaletnictwa.

Kampania Fixly - „Nie kupuj – naprawiaj” jest realizowana w internecie, radiu i w kinach. Na jej potrzeby wyprodukowano serię spotów nawiązujących do formuły TED talk. Ich bohaterami są przedmioty codziennego użytku m.in. stara kanapa, garnitur czy portfel, które dzięki Fixly mogą odzyskać dawny blask.

Spoty będą emitowane na Facebooku, w serwisie YouTube i wybranych kinach studyjnych. Dodatkowo kampanię będzie wspierać sponsoring audycji poświęconych naprawianiu i ekologii emitowanych w stacjach radiowych należących do Grupy Agora.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja Madogz. Serię spotów wyreżyserował Karol Tomaszewski. Za ich realizację odpowiadał dom produkcyjny Vidoq.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"