SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fokus TV przed Discovery Channel. Discovery Turbo Xtra o 42 proc. w dół

W listopadzie br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explore, a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Turbo Xtra.

Udział liderującego kanału Fokus TV w listopadzie 2015 roku wyniósł 0,70 proc., po wzroście w skali roku o 48,94 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Warto dodać, że stacja ta nadaje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. W listopadzie 2014 roku zajmowała ona trzecie miejsce.

Drugą pozycję zajęła TVP Historia, także obecna w naziemnej telewizji cyfrowej. Jej udział w rynku to 0,65 proc., po wzroście o 25 proc. Natomiast z pierwszej na trzecią lokatę spadł Discovery Channel, którego udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,56 proc., po spadku o 11,11 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explore, który zajął miejsce 19. Udział tej stacji w analizowanym miesiącu zwiększył się bowiem o 75 proc. do 0,07 proc.

Zaś największą stratę w listopadzie br. zanotowała stacja Discovery Turbo Xtra, której wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,12 proc. Kanał ten spadł z miejsca 7. na 10.

Stacja

Wszyscy 4+

listopad 2014

listopad 2015

SHR %

SHR %

Fokus TV

0,47%

0,70%

TVP Historia

0,52%

0,65%

Discovery Channel

0,63%

0,56%

National Geographic

0,40%

0,28%

Discovery Science

0,24%

0,24%

ID

0,30%

0,21%

Nat Geo Wild

0,21%

0,21%

History

0,17%

0,15%

Polsat Viasat History

0,11%

0,14%

Discovery Turbo Xtra

0,21%

0,12%

Planete+

0,10%

0,11%

CBS Reality

0,16%

0,11%

CI Polsat

0,09%

0,10%

Discovery Historia

0,06%

0,10%

Travel Channel

0,07%

0,09%

BBC Earth

0,13%

0,09%

BBC Brit

0,06%

0,07%

Animal Planet HD

0,07%

0,07%

Polsat Viasat Explore

0,04%

0,07%

Polsat Viasat Nature

0,03%

0,05%

H2

-

0,03%

Canal+ Discovery

-

0,01%


W grupie komercyjnej w listopadzie 2015 roku nowym liderem również został Fokus TV, który rok wcześniej był trzeci. Jego udział wyniósł tutaj 0,81 proc., po wzroście o 65,31 proc.

Na drugie miejsce (z pierwszego) spadł Discovery Channel, którego udział wyniósł 0,71 proc., po spadku o 21,11 proc. Zaś ostatnie miejsce podium przypadło telewizji TVP Historia, będącej przed rokiem na czwartej lokacie (0,57 proc.; do góry o 32,56 proc.).

W tej grupie wiekowej największym wzrostem - o 83,33 proc. do 0,11 proc. - pochwalić się mógł kanał Discovery Historia.

Z kolei największy spadek zanotowała stacja BBC Earth - było to 55 proc. do 0,09 proc. Od 1 lutego br. stacja ta zmieniła nazwę z BBC Knowledge i zmodyfikowała ofertę programową.

Stacja

Wszyscy 16-49

listopad 2014

listopad 2015

SHR %

SHR %

Fokus TV

0,49%

0,81%

Discovery Channel

0,90%

0,71%

TVP Historia

0,43%

0,57%

National Geographic

0,52%

0,34%

Discovery Science

0,30%

0,29%

Discovery Turbo Xtra

0,29%

0,19%

History

0,25%

0,19%

ID

0,20%

0,18%

Nat Geo Wild

0,22%

0,18%

BBC Brit

0,09%

0,14%

Polsat Viasat History

0,14%

0,13%

CI Polsat

0,07%

0,12%

Travel Channel

0,09%

0,11%

Discovery Historia

0,06%

0,11%

BBC Earth

0,20%

0,09%

Polsat Viasat Explore

0,05%

0,09%

Planete+

0,10%

0,08%

CBS Reality

0,11%

0,08%

Animal Planet HD

0,06%

0,07%

H2

-

0,04%

Polsat Viasat Nature

0,03%

0,03%

Canal+ Discovery

-

0,02%

Dołącz do dyskusji: Fokus TV przed Discovery Channel. Discovery Turbo Xtra o 42 proc. w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil
A co z Discovery Life? NIGDZIE nie ma ich wyników. Czyżby było aż tak źle?
odpowiedź
User
Ex
Zasięg DVB-T robi swoje. Ciekawe co zaprezentują w nowej telewizji filmowej na MUX 8.
odpowiedź
User
asd
Zasięg DVB-T robi swoje. Ciekawe co zaprezentują w nowej telewizji filmowej na MUX 8.

Zasięg, to prawda. Bo w ramówce 99% programów, to powtórki z kanałów znajdujących się w zestawieniu pod Focusem. Np. teraz leci, "broń, która zmieniła świat" program Discovery przed 3 lat.
TV dla ubogich.
odpowiedź