Forever 21 ogłasza bankructwo, zamknie wszystkie sklepy w Polsce

Sieć modowa Forever 21 z odzieżą dla nastolatków zgłosiła do sądu United States Bankruptcy Court wniosek o ochronę przed wierzycielami w ramach postępowania naprawczego. Firma planuje restrukturyzację, której istotną częścią ma być likwidacja większości zagranicznych sklepów, m.in. w Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma chce skorzystać z dostępnych procedur w celu przeprowadzenia globalnej restrukturyzacji, dzięki której skupi się na rentownych operacjach. Forever 21 planuje likwidację większości swoich zagranicznych placówek, m.in. w Europie i w Azji, zapowiada kontynuowanie działalności w Ameryce Łacińskiej.

Forever 21 będzie zamykać sklepy w Azji i Europie

Częścią strategii restrukturyzacji ma być likwidacja większości zagranicznych placówek firmy w Azji i Europie, przy czym planowana jest kontynuacja działań w Ameryce Łacińskiej.

Linda Chang, executive vice president w firmie Forever 21 wyjaśniła, że dzięki takiej strategii możliwe będzie dalsze działanie firmy.Forever 21 ma ponad 800 sklepów m.in. w Europie, Azji, USA i Ameryce Łacińskiej. Jej placówki działają w 47 krajach.

W ramach rozpoczętej restrukturyzacji planuje zamknięcie 178 sklepów w USA oraz ok. 350 sklepów w innych krajach, także w Polsce.

W naszym kraju firma działa od 2017 roku i ma osiem sklepów: trzy w Warszawie i po jednej w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu.

Firma Forever 21 istnieje już 35 lat

Forever 21 powstała w 1984 roku. Marka zyskała popularność w latach 90-tych przede wszystkim wśród młodzieży. Do jej kłopotów finansowych przyczynił się gwałtowny wzrost zakupów modowych w kanale e-commerce, z którym marka sobie nie poradziła.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu