Francuska wersja serialu „Mój agent” niebawem znika z oferty Netfliksa

Popularny serial „Gdzie jest mój agent”, na podstawie którego powstał rodzimy „Mój agent”, wkrótce zniknie z oferty platformy Netflix.

mm
mm
Udostępnij artykuł:
Francuska wersja serialu „Mój agent” niebawem znika z oferty Netfliksa
„Gdzie jest mój agent”, Netflix

Widzowie mają czas tylko do 21 stycznia 2023, żeby obejrzeć cztery sezony (łącznie 24 odcinki) popularnego francuskiego hitu „Gdzie jest mój agent”. Znana satyra na show-biznes dostępna była w zagranicznej ofercie Netfliksa już od 2015 roku.


Serial opowiada perypetie pracowników agencji aktorskiej ASK, reprezentujących największe gwiazdy francuskiego kina i telewizji. W komediowy sposób przedstawia realia pracy w show-biznesie. Na przestrzeni czterech sezonów (w okresie od 2015 roku, kiedy miał premierę), gościnnie pod własnym nazwiskiem wystąpili, m.in.: Isabelle Huppert, Monica Bellucci, Isabelle Adjani, Line Renaud, Fabrice Luchini.

Z koli, w ofercie Playera, od 25 grudnia można oglądać polską wersję serialu, zatytułowaną „Mój agent”.

Wersja polska

Powstały już dwa sezony polskiej wersji serialu więc zaraz po zakończeniu emisji pierwszego, Player udostępni nowe odcinki sezonu drugiego. Pierwszy sezon został wyreżyserowany przez Julię Kolberger, drugi przez Julię Kolberger we współpracy z Olgą Chajdas.

Autorem zdjęć do pierwszego sezonu jest Jakub Giza, do drugiego Jakub Giza we współpracy z Anną Rzepką i Adamem Bajerskim.

Autorem tłumaczenia i adaptacji scenariusza jest Karol Klementewicz we współpracy redakcyjnej z Darią Rogozińską i Dorotą Chamczyk, nadzorującą prace literackie.

Netflix ze wzrostem liczby subskrybentów

Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku