SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Garnier: w 2 tygodnie przestaniesz myśleć o cellulicie

Publicis przygotował kampanię promującą nowy roll-on Garnieraprzeciw uporczywemu celulitowi - żel z aplikatorem masujący iwygładzający nierówności.

Kampania reklamowa wspierana jest hasłem: "W 2 tygodnieprzestaniesz myśleć o cellulicie". Od 18 marca 30-sekundowyadaptowany spot telewizyjny emitowany będzie w TVP, TVN i Polsacie,a także w kanałach tematycznych.

Media zaplanował ZOG.

Kampania - Roll-on przeciw uporczywemucelulitowi

Klient: L`Oreal Polska:

Przedstawiciel klienta:
Paulina Kaczmarek - Group Product Manager
Przemysław Jaczewski - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka - Group Account Director
Monika Zaręba - Account Manager

Kreacja:
Alex Boucher - Art Director
Julia Wójcik - Copywriter

Produkcja TV:
Monika Derda - Produkcja TV.

Dołącz do dyskusji: Garnier: w 2 tygodnie przestaniesz myśleć o cellulicie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl