Garnier: w 2 tygodnie przestaniesz myśleć o cellulicie

Publicis przygotował kampanię promującą nowy roll-on Garnieraprzeciw uporczywemu celulitowi - żel z aplikatorem masujący iwygładzający nierówności.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa wspierana jest hasłem: "W 2 tygodnieprzestaniesz myśleć o cellulicie". Od 18 marca 30-sekundowyadaptowany spot telewizyjny emitowany będzie w TVP, TVN i Polsacie,a także w kanałach tematycznych.

Media zaplanował ZOG.

Kampania - Roll-on przeciw uporczywemucelulitowi

Klient: L`Oreal Polska:

Przedstawiciel klienta:Paulina Kaczmarek - Group Product ManagerPrzemysław Jaczewski - Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka - Group Account DirectorMonika Zaręba - Account Manager

Kreacja:Alex Boucher - Art DirectorJulia Wójcik - Copywriter

Produkcja TV:Monika Derda - Produkcja TV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy