"Gazeta Wyborcza" odwołała konferencję „SubscriptiON Day”

"Gazeta Wyborcza" (Agora) odwołała poświęconą subskrypcjom cyfrowym drugą edycję konferencji „SubscriptiON Day”. Powód? Inflacja i koszty, które wpłynęły na „możliwości partnerów”. Niepewne są także dalsze losy wydarzenia.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

W czwartek 17 listopada odbyć się miała online konferencja „SubscriptiON Day” organizowana przez internetowy zespół "Gazety Wyborczej". W środę na stronie wydarzenia pojawiła się jednak informacja o odwołaniu wydarzenia.

„Z przykrością informujemy, że zaplanowana druga edycja konferencji Subscription Day nie odbędzie się w tym roku. Liczymy na zrozumienie wszystkich, którzy planowali udział w wydarzeniu. Zapraszamy do lektury artykułów na temat rynku subskrypcji na serwisie Wyborcza.biz” - napisano.

Spytaliśmy biuro prasowe o powody odwołania konferencji. - W czasach rosnącej inflacji i ogromnych kosztów, które wpływają także na możliwości naszych partnerów, zespół Wyborcza.pl zdecydował się na odwołanie tegorocznej edycji wydarzenia. Tematy, które miały zostać poruszone podczas konferencji, podejmą dziennikarki i dziennikarze Wyborcza.pl oraz Wyborcza.biz wraz z ekspertami w ramach cyklu redakcyjnego „Nie posiadam” publikowanego na łamach obu serwisów – przekazała nam rzeczniczka prasowa Agory Agata Staniszewska.

Nie wiadomo, czy wydarzenie będzie kontynuowane w przyszłości. - Jeśli chodzi o przyszłe edycje, to decyzje zapadną dopiero w kolejnym roku – mówi Staniszewska.

Pierwsza edycja konferencji odbyła się w listopadzie ub.r. Brali w niej udział m.in. przedstawiciele „Financial Times” i organizacji INMA. Cena biletu wynosiła 738 zł.

W programie tegorocznej edycji znalazły się wystąpienia eksperta ds. retencji subskrybentów Roberta Skroba i wiceprezeski ds. strategii branży oraz marketingu firmy Zuora (dostarcza rozwiązań w dziedzinie subskrypcji) Jennifer Cooper, a także panele dyskusyjne dotyczące m.in. transformacji tradycyjnego biznesu na subskrypcyjny czy rodzajów płatności.

Wyborcza.pl na koniec czerwca br. miała 296 tys. aktywnych subskrypcji (wzrost o 14,6 proc. w porównaniu z ub.r.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu