TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w 2021 roku, Nick Jr na drugim miejscu

Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w 2021 roku w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, a najwięcej straciło Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem 2020 roku zmniejszył się o 10,77 proc. i wyniósł 7,47 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,55 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.

Wiceliderem był kanał Nick Jr, którego udział wzrósł o 10,17 proc. do 5,16 proc.

Podium uzupełnia Cartoon Network, którego udział spadł o 4,57 proc. do 3,49 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-lifestylowych-2021-polsat-play,7170054917261441a ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 89,66 proc. do 0,28 proc. Stacja w zestawieniu była 15.

Z kolei najbardziej - o 36,59 proc. - spadł wynik kanału Da Vinci (do 0,05 proc. udziału). Kanał w rankingu spadł z lokaty 16. na 17.

grafika

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,81 proc. Zmniejszył się o 20,67 proc.

Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,58 proc. udziału (w dół o 1,35 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,30 proc. (spadek o 5,96 proc.), uzupełnia Disney Junior. Stacja w 2020 roku była piąta.

grafika

W grudniu 2021 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 6,65 proc. do 5,83 proc., a w 4+ - o 15,89 proc. do 0,72 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami