SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w 2021 roku, Nick Jr na drugim miejscu

Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w 2021 roku w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, a najwięcej straciło Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem 2020 roku zmniejszył się o 10,77 proc. i wyniósł 7,47 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,55 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem był kanał Nick Jr, którego udział wzrósł o 10,17 proc. do 5,16 proc.

Podium uzupełnia Cartoon Network, którego udział spadł o 4,57 proc. do 3,49 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 89,66 proc. do 0,28 proc. Stacja w zestawieniu była 15.

Z kolei najbardziej - o 36,59 proc. - spadł wynik kanału Da Vinci (do 0,05 proc. udziału). Kanał w rankingu spadł z lokaty 16. na 17.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,81 proc. Zmniejszył się o 20,67 proc.

Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,58 proc. udziału (w dół o 1,35 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,30 proc. (spadek o 5,96 proc.), uzupełnia Disney Junior. Stacja w 2020 roku była piąta.

W grudniu 2021 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 6,65 proc. do 5,83 proc., a w 4+ - o 15,89 proc. do 0,72 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w 2021 roku, Nick Jr na drugim miejscu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
To niesprawiedliwe że stacja Top Kids Jr czyli inaczej Junior Music z końcem stycznia znika z satelity gdzie nadaje FTA przy takich dobrych wynikach oglądalności. Wszystko wina platform cyfrowych i płatnych sieci kablowych które dyskryminują stacje Michała Winnickiego. Dlatego nie zamierzam z żadną podpisywać umowy i płacić krocie. Oby To Kids JR. Szybko powrócił na satelitę.
odpowiedź
User
asia
tvp to nie moja bajka, ale akurat abc jest super, mega trudne produkcje własne dla dzieci, konkurencja właściwie jedynie spolszcza zagraniczne programy, bravo dla zespołu!
odpowiedź
User
Telemaniak
To niesprawiedliwe że stacja Top Kids Jr czyli inaczej Junior Music z końcem stycznia znika z satelity gdzie nadaje FTA przy takich dobrych wynikach oglądalności. Wszystko wina platform cyfrowych i płatnych sieci kablowych które dyskryminują stacje Michała Winnickiego. Dlatego nie zamierzam z żadną podpisywać umowy i płacić krocie. Oby To Kids JR. Szybko powrócił na satelitę.

Michał nie denerwuj się, taki rynek, że słabe kanały po prostu z niego wypadają
odpowiedź