SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w 2021 roku, Nick Jr na drugim miejscu

Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w 2021 roku w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, a najwięcej straciło Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

W segmencie kanałów dziecięcych wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w 2021 roku zajęło TVP ABC. Udział stacji w rynku telewizyjnym względem 2020 roku zmniejszył się o 10,77 proc. i wyniósł 7,47 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Biorąc pod uwagę cały rynek telewizyjny TVP ABC w 2020 roku było drugą najchętniej oglądaną stacją w 4-12. Wyższe wyniki miał tylko Puls 2 (8,55 proc.), który nadaje wielogodzinne pasmo „Puls Kids” dla dzieci i ich rodziców.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wiceliderem był kanał Nick Jr, którego udział wzrósł o 10,17 proc. do 5,16 proc.

Podium uzupełnia Cartoon Network, którego udział spadł o 4,57 proc. do 3,49 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja 4Fun Kids, której średni udział w grupie 4-12 poszedł do góry o 89,66 proc. do 0,28 proc. Stacja w zestawieniu była 15.

Z kolei najbardziej - o 36,59 proc. - spadł wynik kanału Da Vinci (do 0,05 proc. udziału). Kanał w rankingu spadł z lokaty 16. na 17.

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też liderem w 2021 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 0,81 proc. Zmniejszył się o 20,67 proc.

Drugi był Nick Jr, który w analizowanym okresie miał 0,58 proc. udziału (w dół o 1,35 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,30 proc. (spadek o 5,96 proc.), uzupełnia Disney Junior. Stacja w 2020 roku była piąta.

W grudniu 2021 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP ABC. W 4-12 jego udział zmniejszył się o 6,65 proc. do 5,83 proc., a w 4+ - o 15,89 proc. do 0,72 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w 2021 roku, Nick Jr na drugim miejscu

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
To niesprawiedliwe że stacja Top Kids Jr czyli inaczej Junior Music z końcem stycznia znika z satelity gdzie nadaje FTA przy takich dobrych wynikach oglądalności. Wszystko wina platform cyfrowych i płatnych sieci kablowych które dyskryminują stacje Michała Winnickiego. Dlatego nie zamierzam z żadną podpisywać umowy i płacić krocie. Oby To Kids JR. Szybko powrócił na satelitę.
2 4
odpowiedź
User
asia
tvp to nie moja bajka, ale akurat abc jest super, mega trudne produkcje własne dla dzieci, konkurencja właściwie jedynie spolszcza zagraniczne programy, bravo dla zespołu!
3 2
odpowiedź
User
Telemaniak
To niesprawiedliwe że stacja Top Kids Jr czyli inaczej Junior Music z końcem stycznia znika z satelity gdzie nadaje FTA przy takich dobrych wynikach oglądalności. Wszystko wina platform cyfrowych i płatnych sieci kablowych które dyskryminują stacje Michała Winnickiego. Dlatego nie zamierzam z żadną podpisywać umowy i płacić krocie. Oby To Kids JR. Szybko powrócił na satelitę.

Michał nie denerwuj się, taki rynek, że słabe kanały po prostu z niego wypadają
4 0
odpowiedź