Glaubicz Garwolińska Consultants odświeża wizerunek i otwiera biurow Izrealu

Z okazji 15-lecia działalności agencja Glaubicz GarwolińskaConsultants odświeża swoje logo i serwis internetowy. Jednocześniefirma otwiera biuro w Izraelu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe logo agencji Glaubicz GarwolińskaConsultants ma odzwierciedlać jej wizerunek jakodynamicznie rozwijającej się firmy na rynku specjalistycznych usługpublic relations. Z okazji 15-lecia działalności agencji odświeżonateż została jej strona internetowa działająca pod adresem www.glaubicz.pl. Zmieniony serwisprzygotowała agencja Tribal DDB, a logo opracowała firmaŚwierszcze.

Jednocześnie Glaubicz Garwolińska Consultants jako pierwszapolska agencja public relations otwiera swoje przedstawicielstwo wIzraelu. - Współpraca z dotychczasowymi klientami z tego krajuukłada się znakomicie, a zainteresowanie naszą ofertą na tutejszymrynku wciąż rośnie - uzasadnia Anna Garwolińska. Biurem agencji wTel Awiwie kieruje Hamutal Ron, która wcześniej odpowiadała zawizyty oficjalne w biurze premiera Izraela oraz pracowała wagencjach Pitango Venture Capital i Forward Publishing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych