SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gowork na czele witryn o pracy. Na dłużej przyciągają Pracuj.pl, Linkedin i OLX

Wśród serwisów o pracy liderem zasięgowym pozostaje Gowork.pl. Natomiast w sekcji OLX o pracy użytkownik spędza średnio ponad 20 minut, a na Pracuj.pl i Linkedin - po kilkanaście.

W październiku br. Gowork.pl odwiedziło 3,37 mln użytkowników, czyli 10,31 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził w serwisie średnio 2 minuty i 51 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Ponad 3 mln internautów przyciągnęły jeszcze dwie witryny. Serwisy Grupy Pracuj, na czele z Pracuj.pl, zanotowały 3,16 mln użytkowników, 9,65 proc. zasięgu oraz 14 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Linkedin w kategorii Praca - 3,03 mln odwiedzających, 9,26 proc. zasięgu oraz 17 minut i 25 sekund średniego czasu korzystania.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Natomiast w serwisach o pracy Grupy OLX, czyli głównie odpowiedniej sekcji OLX.pl, każdy z 2,75 mln internautów (8,42 proc. zasięgu) spędził średnio 21 minut i 49 sekund, a na Jooble.org 2,24 mln użytkowników (6,84 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 7 minut i 18 sekund.

Grupa Bold, do której należy platforma InterviewMe, przyciągnęła 1,13 mln internautów (3,46 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 3 minuty i sekundę, zaś Aplikuj.pl - 1,08 mln (3,29 proc. zasięgu), średnio na 2 minuty i 12 sekund.

Zestawienie zamykają wydawcy, których witryny odwiedziło kilkaset tys. użytkowników. Grupa Praca.pl zanotowała 921,6 tys. odwiedzających, 2 minuty i 19 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 2,81 proc. zasięgu, Grupa Recruit Holdings - 878,4 tys. internautów, 2,68 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Grupa Just Join IT - 728,3 tys. użytkowników, 2,22 proc. zasięgu oraz minutę  29 sekund średniego czasu.

W porównaniu z wrześniem Gowork.pl zyskał 41,3 tys. użytkowników (1,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 7 sekund (4,3 proc.).

Zwiększyły się też wyniki kolejnych witryn w rankingu. Witryny Grupy Pracuj osiągnęły wzrost o 248 tys. internautów (8,5 proc.) i 8 sekund przeciętnego czasu korzystania (0,9 proc.), Linkedin w kategorii Praca - 69,7 tys. użytkowników (2,3 proc.) i sekundę średniego czasu (0,1 proc.), a Grupa OLX w tej kategorii - 30,9 tys. internautów (1,1 proc.) i 39 sekund przeciętnego czasu (3,1 proc.).

Z kolei na Jooble.org przybyło aż 435,8 tys. internautów (to 24,2 proc. w górę), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 35 sekund (7,4 proc.). Grupa Praca.pl osiągnęła wzrost o 63,5 tys. odwiedzających (7,4 proc.) i 16 sekund przeciętnego czasu (13 proc.).

Za to serwisy Grupy Bold straciły 78,6 tys. użytkowników (6,5 proc.) i 8 sekund średniego czasu korzystania (4,2 proc.). Na Aplikuj.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 75 tys. (7,5 proc.) średni czas spędzony przez każdego zmalał o 32 sekundy (19,5 proc.), a w witrynach Grupy Recruit Holdings przy spadku o 47,9 tys. użytkowników (5,2 proc.) czas wydłużył się o 47 sekund (21,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Gowork na czele witryn o pracy. Na dłużej przyciągają Pracuj.pl, Linkedin i OLX

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl