SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grand Prix Media Trendy dla Starcom i GW

Dom mediowy Starcom za kampanię Allegro "Nie kupuj w realu" oraz "Gazeta Wyborcza Katowice" za "Gazetę z Iskierką" laureatami Grand Prix konkursu Media Trendy 2008. Człowiek mediów - Tomasz Lis, Medium roku - Nasza-Klasa, Wydarzenie roku - debiut dziennika Polska. Była to ósma edycja Media Trendy.

W części konkursu innowacje w planowaniu mediów przyznano 11 nagród głównych i 13 wyróżnień

Innowacyjne wykorzystanie mediów - nagroda główna trafiła do PHD za kampanię "Axe Relaunch", a wyróżnienie otrzymał dom mediowy Starcom za kampanię "Sprite - napisz zakończenie spotu"

Innowacyjne wykorzystanie telewizji przyznano dwie nagrody główne i jedno wyróżnienie. Nagrody główne: Starcom za "Tyskie - Beenhakker" oraz MediaCom za "Tesco - bloki FMCG". Wyróżnienie otrzymał Starcom za kampanię - "Redd's - serial w serialu"

Innowacyjne wykorzystanie radia - w tej kategorii również przyznano dwie nagrody główne i jedno wyróżnienie. Nagrody główne: Macroscope za "Świat wg blondynki z McDonald's" oraz dla PHD za "Hellmann's New Usages". Wyróżnienie otrzymał Starcom za "3Bit Inverso XXL - Muzyka na odwrót"

Innowacyjne wykorzystanie kina - nagroda główna: Starcom za "Acatar - kichnięcie w Dolby Surround", wyróżnienie: MediaCom - "Reklamożerne M&M's nocą" dla Mars Polska

Innowacyjne wykorzystanie prasy - nagroda główna: Starcom za "Burn za Upload your Night Face", wyróżnienie: MediaCom - za "Niepowtarzalny Mars przedstawia swoje kobiece oblicze" - kampania prasowa Mars delight

Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej - nagroda główna: MediaCom za "Puma I'm Going OOH", dwa wyróżnienia: Starcom - ""You Can Dance" Roztańczmy miasto" oraz PHD - "Zmiana zwykłego outdooru w niezwykłe ogłoszenia z Knorr Fix"

Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych - nagroda główna trafiła do Mindshare Samsung za "Monitory dla profesjonalistów", dwa wyróżnienia w tej kategorii otrzymał Starcom za: "Tyskie Beer Tycoon" i "Alleshow"

Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej - nagrodę główną otrzymał MediaVest za "Medicover - raport o zdrowiu pracowników", wyróżnienia otrzymali: MediaCom - "Puma I'm Going" oraz Starcom - "You Can Dance - ukryty konkurs w Internecie"

Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów - nagroda główna ponownie trafiła do Stracom za "Allegro - nie kupuj w realu", dwa wyróżnienia otrzymał MediaCom za: "Crunchips" oraz "Danonki Mocne Kości Moc Radości"

W części konkursu Innowacji w Mediach przyznano 5 nagród głównych oraz 10 wyróżnień

Autopromocja i promocja medium - nagroda główna trafiła do Discovery za "Everest przekraczając granice", dwa wyróżnienia: Discovery Historia za "Dotknij Niepodległości" oraz Gazeta Wyborcza za "Spacerowniki"

Niekonwencjonalne wykorzystanie medium - nagrodę główną otrzymał Broker FM za "Dziewczyny, które budzą", dwa wyróżnienia: Portal internetowy gazeta.pl za "Reklama "Insert On-line"" oraz Edipresse Polska za ""Przekrój" w Second Life"

Innowacyjna zmiana - nagroda główna: Clear Channel Poland za "Coffee Point, czyli miejska kawiarenka jako innowacyjny nośnik reklamowy", wyróżnienie: Gazeta Wyborcza za "Wydania dwucenowe Gazety" oraz TVP SA Biuro Reklamy za "System Omega 2.0"

Marketing społeczny - nagroda główna: Gazeta Wyborcza Katowice za "Gazeta z Iskierką, czyli jak dzieci opowiedziały dorosłym o raku", dwa wyróżnienia: dla Gazety Wyborczej za "Ratujemy Rospudę" oraz "Akcja Ratujmy Darfur"

Debiut roku - nagroda główna: Grupa Onet.pl za "Zumi - pierwszy lokalizator internetowy", dwa wyróżnienia: dla Tribal DDB - "Co z Polską" oraz Polskapresse - "projekt Polska"

Laureaci nagród specjalnych

Człowieka Mediów - Tomasz Lis

Medium Roku - portal nasza-klasa.pl

Wydarzenie Roku - projekt Polska

Laureaci Grand Prix

Innowacja w planowaniu mediów - Grand Prix otrzymał dom mediowy Starcom za Allegro - nie kupuj w realu

Innowacja w mediach - Grand Prix zdobyła Gazeta Wyborcza Katowice za projekt "Gazeta z Iskierką".

Dołącz do dyskusji: Grand Prix Media Trendy dla Starcom i GW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl