Grupa Infor PL bez szefa serwisów internetowych

Łukasz Bielak, szef serwisów internetowych Grupy Infor PL, odchodzi z firmy – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na inne stanowisko przechodzi Marta Pawłowska.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Grupa Infor PL bez szefa serwisów internetowych

Obowiązuje go trzymiesięczny okres wypowiedzenia, a o czasie pełnienia funkcji decydować będzie zarząd – informuje biuro prasowe Infor PL. Firma szuka nowej osoby na miejsce Bielaka.

Bielak w ramach stanowiska odpowiadał za serwisy Infor.pl, Gazetaprawna.pl, Forsal.pl oraz Dziennik.pl.

Bielak od lat specjalizuje się w zagadnieniach prawnych, w Grupie Infor pracuje od blisko 16 lat. W przeszłości pracował dla kilku redakcji internetowych grupy, zajmował się także przygotowaniem i realizacją strategii rozwoju serwisów, a potem był redaktorem naczelnym Infor.pl i Dziennik.pl. Szefem serwisów internetowych firmy został w lipcu br.

Maria Pawłowska zmienia stanowisko

To nie koniec zmian. Ze stanowiska zastępczyni szefa serwisów internetowych zrezygnowała Marta Pawłowska. Pozostaje ona w strukturach firmy i od sierpnia br. objęła stanowisko redaktora Infor.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat