Grupa Infor PL bez szefa serwisów internetowych

Łukasz Bielak, szef serwisów internetowych Grupy Infor PL, odchodzi z firmy – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na inne stanowisko przechodzi Marta Pawłowska.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Grupa Infor PL bez szefa serwisów internetowych

Obowiązuje go trzymiesięczny okres wypowiedzenia, a o czasie pełnienia funkcji decydować będzie zarząd – informuje biuro prasowe Infor PL. Firma szuka nowej osoby na miejsce Bielaka.

Bielak w ramach stanowiska odpowiadał za serwisy Infor.pl, Gazetaprawna.pl, Forsal.pl oraz Dziennik.pl.

Bielak od lat specjalizuje się w zagadnieniach prawnych, w Grupie Infor pracuje od blisko 16 lat. W przeszłości pracował dla kilku redakcji internetowych grupy, zajmował się także przygotowaniem i realizacją strategii rozwoju serwisów, a potem był redaktorem naczelnym Infor.pl i Dziennik.pl. Szefem serwisów internetowych firmy został w lipcu br.

Maria Pawłowska zmienia stanowisko

To nie koniec zmian. Ze stanowiska zastępczyni szefa serwisów internetowych zrezygnowała Marta Pawłowska. Pozostaje ona w strukturach firmy i od sierpnia br. objęła stanowisko redaktora Infor.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu