SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa LTTM wzmacnia obsługi klienta i sprzedaży

Jaśmina Świerczyńska dołącza do zespołu client service LTTM jako account managerka. Łukasz Rudnicki i Michał Bogdański zostali awansowani na stanowiska senior sales managera i creative support.

Jaśmina Świerczyńska, Łukasz Rudnicki, Michał Bogdański Jaśmina Świerczyńska, Łukasz Rudnicki, Michał Bogdański

Do zespołu accountów w LTTM dołączyła Jaśmina Świerczyńska, obejmując stanowisko account managerki. W zespole client service Jaśmina odpowiada za: budowanie relacji z klientami, pilnowanie terminów, kosztów i jakości świadczeń, współtworzenie koncepcji i prezentacji, koordynację zarówno projektów krótkoterminowych, jak i długoterminowych.

Ze światem digitalu związana jest od 2016 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w firmach takich, jak: Studi (dawniej Abstra), czy Pathfinder 23. Pracowała dla takich marek jak New Balance, Lindt, Durex (projekt „Jak TO Robić?”), Notino, czy Kopiko.

Wzmocnienia w dziale sprzedaży LTTM

Łukasz Rudnicki do LTTM dołączył na początku 2020 roku w roli sales managera. Jego obowiązki obejmowały kontakt zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i agencjami. Na stanowisko senior sales managera awansował w połowie 2021 roku i tym samym poszerzył dotychczasowy zakres działań o wysokobudżetowe projekty tworzone z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.  Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w grupie Eurozet, TVN oraz w dziale marketingu polskich marek modowych z sektora premium – Bohoboco i La Manii.

Michał Bogdański z LTTM związany jest od 2020 roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak m.in. Lettly i Plej. W sierpniu 2021 awansował z pozycji juniorskiej na stanowisko creative support, gdzie pełni rolę stałego wsparcia kreatywnego zespołu sales. Wśród aktualnych obowiązków kreatywnego znajdują się m.in.: wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych (tworzenie koncepcji, działań kreatywnych), prezentacji strategicznych na potrzeby wewnętrzne działu sales, oraz udział w spotkaniach z klientami przy przygotowywaniu ofert prowadzonych przez sprzedawców.

Dołącz do dyskusji: Grupa LTTM wzmacnia obsługi klienta i sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl