Grupa LTTM wzmacnia obsługi klienta i sprzedaży

Jaśmina Świerczyńska dołącza do zespołu client service LTTM jako account managerka. Łukasz Rudnicki i Michał Bogdański zostali awansowani na stanowiska senior sales managera i creative support.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa LTTM wzmacnia obsługi klienta i sprzedaży
Jaśmina Świerczyńska, Łukasz Rudnicki, Michał Bogdański

Do zespołu accountów w LTTM dołączyła Jaśmina Świerczyńska, obejmując stanowisko account managerki. W zespole client service Jaśmina odpowiada za: budowanie relacji z klientami, pilnowanie terminów, kosztów i jakości świadczeń, współtworzenie koncepcji i prezentacji, koordynację zarówno projektów krótkoterminowych, jak i długoterminowych.

Ze światem digitalu związana jest od 2016 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w firmach takich, jak: Studi (dawniej Abstra), czy Pathfinder 23. Pracowała dla takich marek jak New Balance, Lindt, Durex (projekt „Jak TO Robić?”), Notino, czy Kopiko.

Wzmocnienia w dziale sprzedaży LTTM

Łukasz Rudnicki do LTTM dołączył na początku 2020 roku w roli sales managera. Jego obowiązki obejmowały kontakt zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i agencjami. Na stanowisko senior sales managera awansował w połowie 2021 roku i tym samym poszerzył dotychczasowy zakres działań o wysokobudżetowe projekty tworzone z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.  Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w grupie Eurozet, TVN oraz w dziale marketingu polskich marek modowych z sektora premium – Bohoboco i La Manii.

Michał Bogdański z LTTM związany jest od 2020 roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak m.in. Lettly i Plej. W sierpniu 2021 awansował z pozycji juniorskiej na stanowisko creative support, gdzie pełni rolę stałego wsparcia kreatywnego zespołu sales. Wśród aktualnych obowiązków kreatywnego znajdują się m.in.: wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych (tworzenie koncepcji, działań kreatywnych), prezentacji strategicznych na potrzeby wewnętrzne działu sales, oraz udział w spotkaniach z klientami przy przygotowywaniu ofert prowadzonych przez sprzedawców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami