Grupa LTTM wypłaciła w ubiegłym roku twórcom 42 mln złotych

W pandemicznym roku 2020 grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych - to milion więcej niż w 2019.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Twórcy z sieci LTTM na przestrzeni 2020 roku opublikowali 132 tysiące filmów – dwukrotnie więcej niż w 2019 - informuje firma w podsumowaniu roku. To oznacza, że każdego dnia upubliczniali średnio 363 nowych wideo w serwisie YouTube (15 filmów na godzinę).. Łączny czas oglądania (watchtime) wszystkich ich filmów wyniósł ponad 108 tysięcy lat.

LTTM z 2,6 tys. realizacji w 2020 roku

Kanały marek na YouTube, produkowane i realizowane przez agencję influencer marketingu TalentMedia, zdobyły w 2020 roku 162 tysiące nowych subskrypcji. W ciągu 12 miesięcy wygenerowały prawie 55 milionów wyświetleń w grupach docelowych klientów.

Zespół LTTM w 2020 roku zrealizował łącznie 2600 współprac marka-youtuber (pod jedną realizacją kryje się jeden pakiet świadczeń jednego influencera w jednej kampanii). O 550 więcej niż w 2019 roku.  Z grupą w 2020 roku współpracowało 439 klientów, a każdy z nich średnio w ciągu roku zrealizował w LTTM 6 kampanii. Jedna realizacja z youtuberem w 2020 roku kosztowała w LTTM średnio 16,5 tysiąca złotych.

860 kanałów zrzeszonych w sieci LifeTube, należącej do grupy LTTM, ma łącznie 207 milionów subskrypcji i odpowiada za ponad 10% całej oglądalności YouTube w Polsce -  informuje w podsumowaniu roku LTTM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?