Grupa ZPR Media z dwoma kulinarnymi ofertami sprzedażowymi

Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Grupa ZPR Media z dwoma kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media z dwoma kulinarnymi ofertami sprzedażowymi, fot. mat.prasowy

Grupa ZPR Media informuje, że w ramach „Pakietu Audiokulinarnego” oferuje obecność w książce Pawła Lorocha „Air Fryer dla początkujących. 100 autorskich przepisów i historyjek”, w formie prezentowej książki w twardej oprawie, poszerzonej o audiobook i e-book. Oprócz tego świadczenia obejmują sponsoring audycji „Strefa Gastro” w radiu Eska ROCK prowadzonej przez Pawła Lorocha, lokowanie produktu w jego autorskich podcastach „Palące Tematy” i „KuKu” oraz działania promocyjne (display i social media). 

Grupa ZPR Media z nowymi ofertami

Pakiet „Gotuj z pomysłem” zakłada obecność reklamodawcy w programie kulinarnym „TRZYmaj przepis!” na Beszamel.pl, prowadzonym przez renomowanego szefa kuchni Michała Molendę. Uzupełnieniem programu są lifehacki Michała Molendy emitowane na antenie Radia ESKA2. 

Czytaj także: Nowy prezenter VOX FM

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"