„Harper's Bazaar” kosztować będzie 11,90 zł. Na okładce I numeru Małgosia Bela

Polska wersja luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Publishing) zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. - To będzie stała cena - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Góra, redaktor naczelna „Harper's Bazaar Polska”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

11,90 zł to najwyższa cena w segmencie miesięczników luksusowych dla pań. Obecnie najdroższe jest w nim „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które kosztuje 8,90 zł. O 1 zł od niego tańsze są należące do Wydawnictwa Bauer magazyny „Twój Styl” i „Pani”, a także pismo „Elle” (Grupa Burda). Wszystkie podane ceny dotyczą wydań bez dodatków.

Na okładce pierwszego, liczącego ponad 200 stron, numeru „Harper's Bazaar” znajdzie się aktorka i modelka Małgosia Bela. O najnowszych trendach opowie Carine Rotfield, ikona mody i dziennikarstwa modowego. W wydaniu znajdą się też wywiady z Tomem Fordem, belgijską pisarką Amelie Nothomb i Jakubem Gierszałem, a 60 stron zajmą informacje o najnowszych światowych trendach (więcej o magazynie).

Nakładu „Harper's Bazaar” wydawca jeszcze nie ujawnia. Debiut rynkowy miesięcznika wspierać będzie kampania reklamowa w mediach.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali