„Harper's Bazaar” kosztować będzie 11,90 zł. Na okładce I numeru Małgosia Bela

Polska wersja luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Publishing) zadebiutuje na polskim rynku 14 lutego br. w cenie 11,90 zł. - To będzie stała cena - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Góra, redaktor naczelna „Harper's Bazaar Polska”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

11,90 zł to najwyższa cena w segmencie miesięczników luksusowych dla pań. Obecnie najdroższe jest w nim „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które kosztuje 8,90 zł. O 1 zł od niego tańsze są należące do Wydawnictwa Bauer magazyny „Twój Styl” i „Pani”, a także pismo „Elle” (Grupa Burda). Wszystkie podane ceny dotyczą wydań bez dodatków.

Na okładce pierwszego, liczącego ponad 200 stron, numeru „Harper's Bazaar” znajdzie się aktorka i modelka Małgosia Bela. O najnowszych trendach opowie Carine Rotfield, ikona mody i dziennikarstwa modowego. W wydaniu znajdą się też wywiady z Tomem Fordem, belgijską pisarką Amelie Nothomb i Jakubem Gierszałem, a 60 stron zajmą informacje o najnowszych światowych trendach (więcej o magazynie).

Nakładu „Harper's Bazaar” wydawca jeszcze nie ujawnia. Debiut rynkowy miesięcznika wspierać będzie kampania reklamowa w mediach.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe