Heyah ma nowe logo i ofertę, reklamy z hasłem "Wiesz, co robić"

Marka prepaidowa Heyah (należy do T-Mobile Polska) zyskała nową identyfikację wizualną i ofertę. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencjami VMLY&R, Mindshare i Digitas.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heyah ma nowe logo i ofertę, reklamy z hasłem "Wiesz, co robić"

Marka Heyah zadebiutowała w Polsce w 2004 roku. W ubiegłym tygodniu marka rozpoczęła teaserową odsłoną kampanii relaunchującej.

Na jej potrzeby przygotowano spot reklamowy i konkurs. Działaniom towarzyszyło hasło "Wiesz, co robić". 

Nowa oferta Heyah 01

W tym tygodniu rusza kolejna odsłona tej kampanii odświeżającej wizerunek marki na rynku. Promuje przy tym nową ofertę pod nazwą Heyah 01. Oznacza to, że płatność za subskrypcję odbywa się co drugi miesiąc - czyli jeden miesiąc klient opłaca, a kolejny ma za darmo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/heyah-zacznij-od-czesc-oferta-dla-klientow-z-ukrainy-ceny-co-w-pakiecie ##

Klienci, którzy zdecydują się na subskrypcję do końca tego roku, będą mogli korzystać z takiej formuły płatności przez minimum kolejnych 12 miesięcy W pakiecie są nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju, nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych na 30 dni. Koszt abonamentu to 39 zł raz na dwa miesiące.

Ofertę można kupić zdanie na sklep.heyah.pl i w kilku prostych krokach podpisać umowę i wskazać najdogodniejszą formę odbioru kart SIM – tę możemy odebrać np. w Paczkomacie lub poprzez kuriera, bez żadnych dodatkowych opłat. Kontem klient zarządza w aplikacji mobilnej „Moja Heyah”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-dla-karte-promocja-dodatkowe-7-gb-internetu-jak-aktywowac ##

Kampania reklamowa #wiesz,corobić

Heyah wprowadza nowy slogan "Wiesz, co robić", aby podkreślić, że to klient decyduje o wyborze oferty. Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowe spoty reklamowe, ukazujący zmodyfikowane logo marki (znana już z wcześniejszej komunikacji "łapka") oraz szczegóły oferty.

Nowy wizerunek marki oraz jej najnowszą ofertę wspierać będzie kampania reklamowa, którą przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją VMLY&R Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL przygotowała agencja Digitas, a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady