Homla wybiera Euvic 360 e-com

Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z internetowym sklepem Homla.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Homla wybiera Euvic 360 e-com

Działania reklamowe dla homla.com.pl objęły swym zakresem usługę display oraz email retargetingu.

- O nawiązaniu współpracy z Euvic 360e-com zdecydowały wysoka jakość oferty oraz bardzo dobre wyniki sprzedażowe w okresie testów - podkreślił Krzysztof Świerzak, e-commerce & multichannel manager w Homla.

Klient został pozyskany w wyniku działań new businessowych Euvic 360-ecom.

Homla jest marką wyposażenia wnętrz dostępną w 49 salonach na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż