SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel Paradise” hitem Siódemki, 8 proc. udziału w grupie 16-49. Po wakacjach emisja drugiej edycji

Nowy program Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 704 tys. widzów. Oglądalność reality-show od czwartego tygodnia emisji wyraźnie rosła. Program miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Zwycięzka para pierwszej edycji „Hotel Paradise”; fot. Michał KurdupskiArticle

Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków nowego reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 24 lutego do 17 kwietnia 2020 roku wyniosła 704 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,50 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 6,15 proc. w grupie 16-59 i 14,08 proc. w grupie 25-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,68 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 883 tys., a w 16-59 - 1,10 mln, a w 24-29 - 131 tys.).

W pierwszym tygodniu „Hotel Paradise” oglądało 563 tys. widzów, w drugim było to 546 tys., a w trzecim - 506 tys. W kolejnych tygodniach program notował wyraźny wzrost oglądalności - w czwartym widownia wyniosła 682 tys., w piątym - 751 tys., a w szóstym - 883 tys. W siódmym było to 777 tys., a w ósmym - 921 tys.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła finałowa emisja z 17 kwietnia. Tego dnia „Hotel Paradise” średnio 1,04 mln osób, co dało TVN7 odpowiednio 6,81 proc., 11,45 proc., 9,09 proc. i 17,26 proc. udziału.

Katarzyna Mazurkiewicz: „Hotel Paradise” to niekwestionowany sukces Siódemki!

Reality-show miało wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.

- „Hotel Paradise” to niekwestionowany sukces Siódemki! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników - w paśmie nadawania w grupie komercyjnej awansowaliśmy do wielkiej czwórki. Cieszy nas dotarcie do młodszego widza, pod kątem którego budowaliśmy tegoroczną strategię programową i umacnianie się naszej stałej widowni - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji. - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom  fanów formatu przygotowaliśmy dla nich niespodzianki, już w najbliższy piątek odcinek specjalny „Hotelu Paradise” - dodaje.

Podobną formułę do „Hotelu Paradise” ma reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”. Pierwszy sezon cyklu - emitowany jesienią ub.r. - śledziło średnio 653 tys. osób. Przełożyło się to na 6,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59.

Podczas nadawania „Hotelu Paradise” Siódemka zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 8,02 proc. (stacja nadawała wtedy gł. hitowe seriale „Święty” i „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”), a trzecie miejsce należało do TV Puls (3,81 proc.; gł. filmy fabularne).

Również wśród widzów w grupie 16-49 Siódemka była liderem.

Pierwszy odcinek „Hotelu Paradise” wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,81 mln osób, z czego 1,42 mln w TVN i 386 tys. osób w Siódemce.

„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Polska wersja „Hotel Paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program trwa osiem tygodni, a punktem kulminacyjnym jest piątkowy wybór partnera na następny tydzień. Początkowo w reality-show pojawiło się 11 uczestników, ale wraz z kolejnymi tygodniami do projektu będą angażowani kolejni single. W polskiej edycji programu można wygrać 100 tys. zł.

„Hotel Paradise” prowadziła Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.

Jak już informowaliśmy, Siódemka zrealizowała dwa sezony „Hotelu Paradise”. Drugi sezon nagrywany był w lutym i marcu br., tuż po zakończeniu zdjęć do pierwszej odsłony. Program wstępnie miał być emitowany tuż po zakończeniu pierwszej edycji, ale jego premiera z powodu epidemii koronawirusa odbędzie się w terminie późniejszym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise” hitem Siódemki, 8 proc. udziału w grupie 16-49. Po wakacjach emisja drugiej edycji

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Leszek
Tak się buduje wrażliwość estetyczną suwerena. Ukłon TVN w drugą stronę, żeby nie było że lekceważą wyborców PiS.
odpowiedź
User
Sys
Ładnie TVN utarł nosa Polsatowi skoro Siodemka zrobiła znacząco lepszy wynik w swoim reality niż Love Island
odpowiedź
User
Mari
Wynik naprawde niezły jak na prime time
odpowiedź