Hulu ma ponad 1,5 mln płacących subskrybentów, 420 mln USD przychodu w 2011 r.

Jason Kilar, dyrektor wykonawczy Hulu, poinformował że z płatnej wersji internetowego serwisu wideo (Hulu Plus) korzysta już ponad 1,5 miliona subskrybentów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dla porównania, jeszcze dwanaście miesięcy wcześniej płatna usługa miała niecałe 300 tys. subskrybentów.

Na firmowym blogu Kilar chwali się, że obecnie każdego dnia Hulu Plus zyskuje ponad dwa razy więcej nowych subskrybentów niż rok temu.

grafika

CEO Hulu podaje także, że w 2011 roku firma zanotowała przychód w wysokości 420 milionów dolarów, co w porównaniu z rokiem 2010 oznacza wzrost o 60 proc. Wynik ten jest jednak gorszy od spodziewanego przez samego Kilara, który jeszcze we wrześniu twierdził, że przychód sięgnie ponad 500 milionów dolarów (więcej na ten temat).

grafika

Właścicielami Hulu są koncerny medialne Disney, NBC Universal i News Corp. oraz firma private equity Providence Equity Partners. W zeszłym roku zamierzali oni sprzedać serwis, ale w październiku - ze względu na brak satysfakcjonującej propozycji - ostatecznie zrezygnowali z tego planu (więcej na ten temat).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu