„I’m good but not an angel” - LPP szykuje odzież dla nastolatek Sinsay

Z początkiem marca 2013 roku firma LPP wprowadzi do sprzedaży odzież Sinsay skierowaną do nastoletnich dziewczyn. Motto marki to „I’m good but not an angel”, a zdjęcia na potrzeby jej kampanii przygotowali Areta Szpura i Karol Grygoruk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Marka Sinsay będzie obejmować jeansy, t-shity i akcesoria dla dziewczyn w wieku 15-24 lat zainteresowanych eksperymentami modowymi i szukających oryginalnych ubrań. Koszulki będą mieć odważne wzory i nadruki. Wszystkie ubrania mają być utrzymane w różnych stylach - od delikatnego romantyzmu, przez street fashion, po rockowe szaleństwo.

Odzież Sinsay będzie sprzedawana od początku marca przyszłego roku we własnych sklepach, których w II kwartale ma zostać otwartych 30, a do końca roku - 50. Ponadto wiosną ma ruszyć sklep internetowy tej marki. LPP zapewnia, że ubrania będą oferowane w przystępnych cenach. Jako pierwsza do sprzedaży trafi kolekcja wiosna-lato.

grafika

Na potrzeby działań reklamowych Sinsay zrealizowano już w Hiszpanii sesję zdjęciową. Fotografie pokazujące Krystynę Ziółek i Julię Borawską wykonał Karol Grygoruk, a stylizacją zajęła się Areta Szpura. Modelki są pokazane zarówno w romantycznych, dziewczęcych stylizacjach, jak też buntowniczej, bezkompromisowej odsłonie.

Pierwszymi elementami komunikacji marki Sinsay jest uruchomiony już fanpage na Facebooku oraz blog ilovesinsay.com, który ruszy jeszcze w grudniu. Szersze działania reklamowe rozpoczną się w styczniu w internecie i prasie. Ich przygotowaniem i realizacją (w tym planowaniem i zakupem mediów) LPP będzie się zajmować we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami