Onet przed Wirtualną Polską najczęściej cytowanym medium w kwietniu. Wysoko Wirtualnemedia.pl

Portal Onet.pl był najczęściej cytowanym medium w Polsce w kwietniu br., wyprzedzając Wirtualną Polskę oraz telewizję TVN24 - pokazują dane Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych kolejny miesiąc znalazły się Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Na informacje Onetu inne redakcje powoływały się w kwietniu 3478 razy. Podium uzupełniają serwis Wirtualna Polska (2288 cytowań) oraz telewizja TVN24 (2131 cytowań).

Łącznie, w kwietniowym zestawieniu znalazło się pięć tytułów prasowych, cztery stacje telewizyjne, trzy radiowe oraz trzy portale internetowe.

grafika

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe

Czołówkę najczęściej cytowanych gazet codziennych otwiera „Rzeczpospolita” (2063 cytowania), wyprzedzając  „Gazetę Wyborczą” i „Super Express” (odpowiednio 1490 oraz1245 cytatów).

grafika

Najczęściej cytowanym tygodnikiem była „Polityka”, na której informacje inne redakcje powoływały się 263 razy. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie „Newsweek”.

grafika

„Forbes” ponownie znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników.

grafika

Najczęściej cytowane portale internetowe

Kwietniowy ranking najbardziej opiniotwórczych portali internetowych otwierają Onet i Wirtualna Polska. Podium dopełnia wPolityce.pl. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl powoływano się w kwietniu 457 razy.

grafika

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne i radiowe

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu najczęściej cytowanych telewizji. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVP Info.

grafika

RMF FM z liczbą 1963 wzmianek ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

grafika

Czołowe media ekonomiczne i regionalne - cytowalność w kwietniu

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Na informacje gazety powoływano się w kwietniu 1136 razy. Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie – do  serwisu Bankier.pl.

grafika

 

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu ponownie uplasowało się Radio Plus, wyprzedzając na podium Radio Kraków i Radio Gdańsk.

 

grafika

Badanie przeprowadzono na podstawie 33 982 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 30 kwietnia 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 34 589 razy (26  591  w portalach internetowych, 3 251 w prasie, 3 820 w telewizji i 928 w radio).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP