SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdinguInfor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" -skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.

Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupyInfor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.

Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny,indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeratyklienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentówchcieliby otrzymać.

Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale takżepoprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz nałamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie nanajwiększych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska iOnet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery,stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".

Dołącz do dyskusji: Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl