Internet prześcignie radio pod względem wydatków reklamowych

W bieżącym roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy whistorii będą większe od wydatków na reklamę w radiu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis MediaPost Publications, powołując się naprognozę firmy badawczej eMarketer, w obecnym roku reklamodawcywydadzą na reklamę online 21,7 miliarda dolarów, czyli o 1,3miliarda dolarów więcej niż na reklamę radiową.

Internet już kilka lat temu wyprzedził pod tym względem outdoor,a według prywatnej firmy Veronis Suhler Stevenson, do 2011 rokuodbierze telewizji pozycję medium numer 1.

eMarketer szacuje także, że w latach 2007 - 2011 wydatki nainternetową reklamę podwoją się, podczas gdy wydatki na reklamęradiową zanotują w tym samym okresie wzrost o zaledwie 2,2 miliardadolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej