SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla CitiFinancial

CitiFinancial rozpoczął promocję konsumencką pożyczki na konsolidację zadłużeń "Jedna rata"

Kampania promocyjna pod hasłem "Centrum Redukcji Rat" ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzin w oddziałach firmy i bliższego zapoznania się z korzyściami wiążącymi się z pożyczką na konsolidację zadłużeń.

Akcja promocyjna skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów CitiFinancial w wieku 25-65 lat, czynnych zawodowo lub emerytów i rencistów, mieszkających w miastach na terenie całej Polski, gdzie zlokalizowane są oddziały firmy. Zgodnie z zasadami promocji każdy, kto skorzysta z oferty pożyczki na konsolidację "Jedna rata" może wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest spłata wszystkich skonsolidowanych zadłużeń klienta. O szczegółach konkursu można dowiedzieć się we wszystkich oddziałach CitiFinancial - Centrach Redukcji Rat.

Agencja IQ Marketing opracowała koncepcję promocji, strategię komunikacji budującą ruch w oddziałach firmy oraz kreację materiałów informacyjnych w tym: POSM (ulotki, plakaty, citylights, naklejki), mailing bezadresowy, ogłoszenia prasowe zamieszczone w prasie lokalnej i ogólnopolskiej. Więcej informacji o usłudze "Jedna rata" można uzyskać w oddziałach CitiFinancial oraz na stronie internetowej www.citifinancial.pl.

CitiFinancial jest jedną z pierwszych instytucji na rynku polskim, która wprowadziła do swojej oferty pożyczkę na konsolidację zadłużeń. Agencja IQ Marketing odpowiedzialna jest za opracowywanie i realizację strategii reklamowej produktów CitiFinancial w zakresie full service.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla CitiFinancial

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl