Jacek Balicki odchodzi z Platformy Canal+, bez nowej osoby w zarządzie

Jacek Balicki zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa ds. marketingu Platformy Canal+ (jej operatorem jest spółka ITI Neovision). Jego obowiązki przejmą pełniący funkcje dyrektorskie Joanna Kloskowska i Grzegorz Skowron-Moszkowicz, do zarządu nie zostanie powołana nowa osoba.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jacek Balicki odchodzi z Platformy Canal+, bez nowej osoby w zarządzie
Jacek Balicki

Rezygnację ze stanowiska wiceprezesa ds. marketingu Platformy Canal+ Jacek Balicki złożył w minioną środę. Uzasadnił, że chce realizować nowy projekt, w komunikacie prasowym nie podano szczegółów na ten temat.

Balicki formalnie będzie związany z ITI Neovision do końca kwietnia  2020 roku. Natomiast już w najbliższych dniach będzie przekazywał swoje obowiązki wykonawcze.

Z Platformą Canal+ (do sierpnia br. działającą jako nc+) Jacek Balicki jest związany od 2014 roku. Jako członek zarządu nadzorował działania marketingowe,  w tym politykę produktową i cenową oraz badania rynku.

- To było pięć niezwykle intensywnych i ekscytujących lat. Miałem przyjemność pracować ze wspaniałymi ludźmi. To prawdziwi profesjonaliści, a dzięki ich ciężkiej pracy marka Canal+ jest synonimem świetnej rozrywki i budzi pozytywne emocje - komentuje Balicki. - Dziękuję Jackowi za lata wytężonej pracy i zaangażowania w rozwój marki Canal+. Jego charyzma  i kreatywność z pewnością będą wyznacznikiem dla działań marketingowych naszej firmy w nadchodzących latach - mówi Edyta Sadowska, prezes Platformy Canal+.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-dostepny-na-platformie-canal-kiedy-w-polsce-komentarz,7170841964332673a ##

Na koniec czerwca br. platforma miała 2,16 mln abonentów, o 44 tys. więcej niż rok wcześniej. Od początku września, po zmianie nazwy z nc+ na Platforma Canal+, jest wspierana szeroko zakrojoną kampanią marketingową.

Bez nowej osoby w zarządzie Platformy Canal+

Zarząd Platformy Canal+ zdecydował, że nie będzie powoływał nowej osoby na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Obowiązki Jacka Balickiego zostaną rozdzielone pomiędzy Joannę Kloskowską, dyrektor ds. marketingu treści, oraz Grzegorza Skowrona-Moszkowicza, dyrektora działu zarządzania wartością klienta, którzy raportują bezpośrednio do członków zarządu.

W zarządzie Platformy Canal+ oprócz Edyty Sadowskiej jest obecnie trzech wiceprezesów:  Frederic Berardi odpowiedzialny za finanse i logistykę, Jarosław Kordalewski nadzorujący pion technologii i IT oraz Artur Przybysz odpowiedzialny za sprzedaż i CRM. Edyta Sadowska funkcje prezesa i dyrektora generalnego firmy objęła w czerwcu br., zastąpiła Manuela Rougerona, który przeszedł do zespołu Canal+ International.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zmijowisko-nowy-serial-kryminalny-canal-kiedy-premiera-wideo,7170835509134977a ##

W sierpniu br. operator Platformy Canal zawarł przedwstępną umowę nabycia 70 proc. udziałów firmy Kino Świat zajmującej się dystrybucją filmów. Zaznaczono, że w Kinie Świat pozostaną jego dotychczasowi właściciele Tomasz Karczewski i Marcin Piasecki. Pod koniec września zgodę na transakcję wyraził UOKiK.

Spółka ITI Neovision od kwietnia 2017 do końca ub.r. zanotowała 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach. Firma zarabia głównie na opłatach od abonentów, zmniejszyła wydatki na produkcję treści, a zwiększyła na emisję stacji i marketing.

Balicki wcześniej w Samsungu, Play i agencjach marketingowych

Przed przejściem do Platformy Canal+ Jacek Balicki przez ponad dwa lata był szefem marketingu Samsung Electronics Polska, odpowiadał tam za całokształt działań marketingowych firmy we wszystkich segmentach rynku.

Przedtem przez trzy lata był partnerem zarządzającym i wspólnikiem w agencji marketingowej Grupa FireFly. W latach 2006-2009 jako szef marketingu P4 odpowiadał za komunikację sieci Play (w tym jej wprowadzenie na rynek). Wcześniej pracował w agencjach reklamowych, m.in. jako dyrektor zarządzający G7 i BBDO Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa