„Jaka to melodia?” z Norbim miała o 370 tys. widzów mniej niż z Robertem Janowskim

Teleturniej „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,49 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy program prowadził jeszcze Robert Janowski, jego widownia spadła o 370 tys. osób. TVP1 w czasie jego emisji była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 65,38 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Jaka to melodia?” z Norbim miała o 370 tys. widzów mniej niż z Robertem Janowskim
Norbi w studiu "Jaka to melodia?", fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 9 czerwca 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,49 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,33 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,82 proc. w grupie 16-49 i 8,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/europa-da-sie-lubic-15-lat-pozniej-1-5-mln-widzow-tvp2-liderem,7171059233650305a ##

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 1 stycznia br. Śledziło go średnio 2,74 mln osób.

grafika

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 28 sierpnia 2017 roku do 8 czerwca 2018 roku) średnia widownia „Jaka to melodia?” wyniosła 1,86 mln osób. Przełożyło się to na 17,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,44 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że teleturniej stracił 370 tys. widzów.

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Norbiego była wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,82 proc. udziału. Trzeci był TVN (9,22 proc.; gł. „Szpital”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (gł. seriale zagraniczne; 8,21 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół emisji telenoweli w sezonie 2018/2019 wyniosły 65,38 mln zł. Dla porównania w poprzednim sezonie „Jaka to melodia?” z reklam zarobiła 44,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Od 10 czerwca telewizyjna Jedynka emituje powtórki teleturnieju (wyjątkowo w niedzielę, 16 czerwca br. stacja pokaże odcinek specjalny programu), a nowe odcinki pojawią się w jesiennej ramówce stacji.

„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego

„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.

Publiczny nadawca wraz z początkiem sezonu 2018/2019 zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gra-muzyka-tv-puls-nowy-program-robert-janowski-gospodarzem,7171075612985473a ##

„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się będą drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych.

Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]